۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85579286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سبزوار به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا - همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال طرح حوزه برق سبزوار روز دوشنبه با حضور نماینده عالی دولت در این شهرستان و نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل اصلاح و بهسازی کامل شبکه برق در نواحی روستایی، اصلاح و تقویت ۱۷۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، هوشمندسازی سه هزار و ۲۵۰ دستگاه شمارشگر سه فاز و دیماندی، نصب ۷۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی و راه‌اندازی ۷۰ دستگاه پست توزیع عمومی برای رفع افت ولتاژ و تامین برق متقاضیان جدید بود.

ایجاد یک کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب تجهیزات کلیدزنی و توسعه سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف از دیگر طرح های حوزه برق شهرستان سبزوار بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در سبزوار به ثمر نشست

در آیین افتتاح طرح‌های حوزه برق که به صورت متمرکز در مدیریت برق شهرستان سبزوار صورت گرفت، علاوه بر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ۲ نماینده خطه غرب خراسان رضوی در مجلس و شماری از مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی سبزوار حضور داشتند.

شهرستان سبزوار ۱۶۱ هزار مشترک برق دارد و طول شبکه برق آن شامل ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.

بنا به اعلام فرماندار ویژه سبزوار در هفته دولت ۷۲ طرح عمرانی به ارزش ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف این شهرستان افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha