تعویض‌های گاریدو جای سوال داشت/ درباره سروش رفیعی دروغ می‌گویند!

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این ۲ بازی پرسپولیس، سرمربی اسپانیایی تعویض‌های عجیبی کرد و این تعویض‌ها برای من جای سوال داشت!

ضیا عربشاهی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد خوزستان را با فصل گذشته نباید مقایسه کرد چون امسال سرمربی و بازیکنان جدیدی به این تیم آمدند. شک ندارم مدیران فولاد امسال می‌خواهند با یحیی گل‌محمدی به بالای جدول برسند و بتوانند خاطرات فصل گذشته را از ذهن هواداران پاک کنند. همه می‌دانیم که گل‌محمدی با تک تک بازیکنان پرسپولیس آشناست و همین موضوع باعث می‌شود امتیاز گرفتن از فولاد سخت شود.

وی درباره اخراج سروش رفیعی در بازی پرسپولیس برابر تراکتور در هفته دوم گفت: متاسفانه او در بعضی بازی‌ها اشتباه می‌کند و باعث می‌شود تیم به مشکل بخورد. اما از لحاظ فنی بازیکن خوبی است و می‌تواند در خط هافبک برای تیم مشکل‌گشا باشد. اینکه می‌گویند سروش کارش در پرسپولیس تمام شده، دورغ است. سروش زمانی فوق‌العاده است که از لحاظ فکری و روانی آرامش داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در این ۲ بازی که شاهد بودم، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تعویض‌های عجیبی کرد. او بعضی از بازیکنان جوان را وارد زمین نمی‌کند و همین کارهای این سرمربی جای تعجب دارد! امیدوارم گاریدو از یاسین سلمانی، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو استفاده کند چون این بازیکنانوقتی تیم در خطر باشد، می‌توانند کمک کنند.

تعویض‌های گاریدو جای سوال داشت/ درباره سروش رفیعی دروغ می‌گویند!

عربشاهی درباره درخشش بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز اضافه کرد: در بازی اول لیگ عملکرد بازیکنان جدید رضایت‌بخش نبود اما خوشبختانه همین خارجی‌ها بازی با تراکتور فرشته نجات گاریدو شودند. گوندوز، دروازه‌بان جدید پرسپولیس در ۲ موقعیت حساس توانست توپ‌های حساسی را مهار کند و من هم از این بابت خوشحالم که مدیران باشگاه توانستند خریدهای خوبی انجام دهند.

وی درباره اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا مقابل الاهلی عربستان نیز اضافه کرد: در حال‌حاضر تیم‌های عربی تا دندان مسلح هستند و همه بازیکنان درجه یک اروپا را به خدمت گرفتند. خوشبختانه پرسپولیس هم نفرات خوبی در اختیار دارد و همین بازیکنان می‌توانند در آسیا گره‌گشای تیم باشند. امیدوارم گام اول در آسیا را با ۳ امتیاز شروع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha