۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85579452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چالش‌های ورزش خراسان شمالی در حضور وزیر بررسی شد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبر: 85579452
چالش‌های ورزش خراسان شمالی در حضور وزیر بررسی شد

بجنورد - ایرنا - نماینده مردم بجنورد، مانه‌، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: چالش‌های ورزشی استان خراسان شمالی در دیدار با ورزیر ورزش و جوانان مطرح و راهکارهای رفع آن بررسی شد.

محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه با اشاره به دیدار خود با احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دیدار به مشکلات متعدد ورزشکاران استان اشاره و بر لزوم توجه ویژه به شرایط فعلی ورزش در خراسان شمالی تاکید شد.

وی با اشاره به دعوت از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در خراسان شمالی گفت: از وزیر خواسته شد با بررسی امکانات موجود، راهکارهایی برای بهبود وضعیت ورزش استان مصوب و پیگیری کند.

شهریاری با انتقاد از سرانه پایین فضای ورزشی در خراسان شمالی، ادامه داد: این استان از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی نسبت به متوسط کشوری در وضعیت نامناسبی قرار دارد که این امر نه تنها مانع پیشرفت ورزشکاران می‌شود بلکه دستیابی به میزبانی‌ها و موفقیت‌های بین‌المللی را دشوار می‌سازد.

نماینده ۶ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از مربیان بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی تاکید کرد و افزود: همچنین فوتبال کشور ما نیم قرن در المپیک غایب است و این نشان‌دهنده نیاز فوری به تغییرات اساسی در رویکردها و سیاستگذاری های ورزشی‌ می باشد.

شهریاری به ضرورت حضور فعال ایرانیان در محافل بین‌المللی ورزشی اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی منسجم این وزارتخانه برای کسب کرسی ها و مناصب آسیایی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف شد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۱ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha