۵ شهریور ۱۳۹۳، ۴:۱۳
کد خبر: 81288400
T T
۰ نفر
معاون وزير ورزش: نگاه دولت تدبير و اميد توسعه متوازن ورزش در استانهاست

بجنورد - ايرنا - معاون فرهنگي، آموزشي و پژوهشي وزير ورزش و جوانان گفت: نگاه دولت تدبير و اميد توسعه متوازن ورزش در استان هاست و در اين راستا تمام تلاش خود را براي سرمايه گذاري اصولي به كار مي گيرد.

به گزارش ايرنا، 'سيدعبدالحميد احمدي' روز سه شنبه در آيين توديع و معارفه مديركل ورزش و جوانان خراسان شمالي افزود: اگر بتوانيم نگاه دولت تدبير و اميد را در بخش ورزش كاملا محقق كنيم به طور قطع در ورزش قهرماني موفقيت بيشتري را كسب خواهيم كرد.

وي با اشاره به اينكه در حوزه ورزش و جوانان در استان ها نيازمند مشاركت و همراهي ساير دستگاه ها هستيم، تصريح كرد: شرايط كاري در اين دو حوزه به گونه اي است كه همه با يكديگر مرتبط هستند و صرف يك اداره كل نمي تواند كاري بكند.

معاون فرهنگي وزير ورزش و جوانان به جايگاه خدمات رساني ادارات كل ورزش و جوانان در استان ها اشاره كرد و گفت: خدمات رساني ادارات كل در استان ها بايد به مراتب از آن چيزي كه اكنون هست، بيشتر شود.

وي ابراز اميدواري كرد: با مديريت جديد اداره كل ورزش و جوانان در خراسان شمالي رتبه فعلي اين اداره كل در كوتاه مدت ارتقا يافته و جايگاه مطلوب خود را در خدمات رساني به دست آورد.

احمدي با اشاره به اينكه استان خراسان شمالي در حوزه ورزش از ظرفيت هاي بالايي در برخي از رشته هاي ورزشي برخوردار است، گفت: اين استان شرايط راهيابي و عضويت ورزشكاران در برخي از رشته هاي ورزشي به تيم ملي را دارد.

مديركل سابق ورزش و جوانان خراسان شمالي نيز در گزارشي كسب مقام سوم تيمي جهان كوراش در تركيه، قرار گرفتن در جايگاه هشتم در ورزش هاي همگاني، كسب 23 مقام جهاني، آسيايي و بين المللي و همچنين 180 مقام كشوري از سوي ورزشكاران استان در رشته هاي مختلف را از جمله عملكرد مديريتي دوساله خود برشمرد.

'علي روشن' افزود: علاوه بر اين، 45 ورزشكار استان به اردوي تيم هاي ملي دعوت و 25 نفر آنان در تيم هاي ملي انتخاب شدند.

وي گفت: در حوزه جوانان نيز سند راهبردي ازدواج جوانان در شوراي فرهنگ عمومي براي نخستين بار تدوين و رتبه نخست مشاركت اجتماعي با موضوع اشتغال جوانان روستا كسب شده است.

به گفته روشن، در استان خراسان شمالي 46 هيات ورزشي آقايان و 39 هيات ورزشي بانوان در خراسان شمالي فعال است.

'امير رشيد لمير' مديركل جديد ورزش و جوانان خراسان شمالي نيز در سخناني خواستار مشاركت ورزشكاران و مسوولان دستگاه هاي استان با اين اداره كل براي ارتقاي ورزش و رفع مسائل و مشكلات جوانان شد.ك/2

623/330 /1551
۰ نفر