۶ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۱
کد خبرنگار: 1162
کد خبر: 85579726
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در زرندیه آماده افتتاح است

ساوه - ایرنا - فرماندار زرندیه گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ طرح با اعتبار یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف این شهرستان آماده بهره‌برداری است.

ابوالقاسم مهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: طرح‌های عمرانی این شهرستان در بخش‌های اقتصادی و عمرانی به ثمر نشسته که با اجرای آنها برای ۳۳۳ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان در برخی زیرساخت‌ها همچون حوزه راه‌ها و درمان از میانگین استانی پایین‌تر است، افزود: یکی از اقدامات شاخص سه سال گذشته در زرندیه توجه به توسعه این زیرساخت‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح های هفته دولت امسال زرندیه با حضور استاندار استان مرکزی به صورت نمادین در یک روز به بهره برداری می رسد افزود: یک واحد تولیدی، احداث راه روستایی، طرح توسعه زیرساخت های درمانی، اجرای طرح های راهسازی بین شهری، طرح فیبر نوری و دکل های مخابراتی از جمله طرح های عمرانی آماده افتتاح در این شهرستان است.

شهرستان زرندیه با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر به مرکزیت شهر مامونیه در ۷۰ کیلومتری تهران، ۳۰ کیلومتری ساوه و ۲۰ کیلومتری شهر جدید پرند واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha