۶ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبر: 85579751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتوبوس بدون مسافر در محور ایلام- مهران طعمه حریق شد+ فیلم

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: اتوبوس مسافربری که بدون مسافر  بود در مسیر ایلام به مهران بود در حین حرکت دچار حریق شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس در محور ایلام به مهران، محدوده پل کنجانچم عوامل پلیس راه انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در مسیر مهران بود در حین حرکت به دلایل نامعلومی دچار حریق شده است که راننده پس از توقف از اتوبوس خارج شده بود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام یادآور شد: با همکاری عوامل پلیس راه استان و اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان اتوبوس به حاشیه راه انتقال داده شد.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه عامل حریق و آتش سوزی از عوامل ترافیکی نبوده و علت آن در دست بررسی است.

به گزارش ایرنا، چهارم مردادماه امسال نیز یک دستگاه اتوبوس برون شهری در حال انتقال زائران عتبات عالیات در مسیر مهران -ایلام نیز دچار حریق شد که در این حادثه نیز خوشبختانه با اقدام به موقع راننده، به زوار آسیبی وارد نشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha