۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 85579806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد صنعتی با ۴۲۷ میلیارد ریال اعتبار در همدان افتتاح شد

همدان- ایرنا- همزمان با هفته دولت یک واحد صنعتی (تولید کننده کامپاند و گرانول پلیمری) در همدان با ۴۲۷ میلیارد ریال اعتبار با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، این واحد صنعتی با عنوان شرکت آریا توسعه ماندگار نوین سالانه ۶ هزار و ۸۰۰ تن ظرفیت تولید دارد.

با بهره برداری از این واحد صنعتی برای ۱۵۰ نفر جویای کار فرصت شغلی ایجاد شده است.

هفته دولت امسال ۱۱۰ طرح در حوزه صنعتی، معدنی و صنفی با اعتبار یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در حال بهره برداری است.

رییس هیات مدیره شرکت ویسپار در این آیین گفت: مجموعه شرکت آریا توسعه ماندگار نوین یکی از شرکت های زیر مجموعه ویسیپار است.

محمد حسین احمدی افزود: در راستای نقش آفرینی و مسئولیت اجتماعی، این شرکت رویکرد خود را صادرات محور قرار داده و دنبال ارز آفرینی برای کشور است.

وی اضافه کرد: هدف اولیه ما شناسایی بازار، تولید، فرآوری مواد خام و ایجاد ارزش افزوده است تا بتوان از خام فروشی جلوگیری کرد.

به گزارش ایرنا و به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha