چرایی و جزییات پلمب جایگاه سوخت شرکت تعاون روستایی در جیرفت
عکس آرشیوی است

کرمان - ایرنا - رییس حوزه قضایی ساردوییه شهرستان جیرفت ضمن تایید پلمب یک جایگاه سوخت به اتهام عرضه سوخت خارج از شبکه و همچنین مشارکت در قاچاق سوخت تاکید کرد که جایگاه در اجاره شخص حقیقی بوده و اتهامی متوجه شرکت تعاونی نیست.

خبرگزاری ایرنا روز یکشنبه هفته جاری در مصاحبه با بخشدار ساردوییه از پلمب و برخورد با این جایگاه خبر داده بود.

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به نقل از احمدرضا عظیم نسب رییس حوزه قضاییه ساردوییه جیرفت حاکیست: پس از کسب گزارش های متعدد مردمی و ایجاد مشکلاتی برای کشاورزان و شهروندان در تامین سوخت خود و عدم عرضه سوخت به صورت مستمر و منظم در یکی از جایگاه های سوخت، دستور قضایی لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

احضار چند نفر به دادگستری

وی با بیان اینکه مسئول جایگاه و کارکنان آن به دستگاه قضایی احضار شده اند تصریح کرد: جایگاه فوق از یکسال گذشته تاکنون و پس از برگزاری مزایده در اجاره شخص حقیقی و غیردولتی بوده است و اتهامات فوق متوجه شرکت تعاونی نیست.

این مسئول قضایی با اشاره به پدیده شوم قاچاق سوخت افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی صورت گرفته در چند روز اخیر تعدادی خودرو حامل قاچاق سوخت شناسایی و توقیف و همچنین چندین محل دپو سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

عظیم نسب خاطرنشان کرد: بررسی ها و تحقیقات اولیه حکایت از وجود و صدور برخی حواله های سوخت مشکوک دارد که عمدتا مربوط به وسایل نقلیه بزرگ و سنگین از قبیل دستگاه های راهسازی است و در منطقه درب بهشت وجود خارجی ندارند.

وی با بیان اینکه پرونده فوق به صورت ویژه در دستگاه قضایی رسیدگی خواهد شد افزود:پرونده در حال تحقیقات مقدماتی از سوی سازمان اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی است و اطلاعات تکمیلی به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

به گزارش ایرنا قاچاق از معضلات شبکه سوخت در استان کرمان محسوب می شود و در هفته گذشته رییس کل دادگستری کرمان از بازداشت هفت مدیر و کارمند دولتی به اتهام اخذ رشوه و قاچاق سوخت در این استان خبر داده بود.

بخش ساردوییه با مرکزیت شهر درب بهشت در فاصله ۸۵ کیلومتری شمال جیرفت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha