۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85580163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های بهسازی معابر روستایی در بخش قره پشتلو زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - طرح‌های بهسازی و بازسازی معابر روستایی بخش قره پشتلو به مناسبت هفته دولت با حضور آیت الله جعفری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و سایر مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و سایر شهدای خدمت همچنین هفته دولت، گفت: امروز ارائه خدمات گسترده دولتمردان برای تامین رفاه عمومی مطلوب در جامعه نیاز به حمایت و پشتیبانی جدی دارد.

نبی اله محمدی گفت: در حال حاضر با مشارکت دستگاه های اجرایی از قبیل بنیاد مسکن، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بخشداری و دهیاری طرح های ارزشمند و قابل توجهی در روستاها و مناطق محروم استان افتتاح می شود که طرح توسعه و بهسازی معابر روستایی در بخش قره پشتلو نیز یکی از آنهاست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری فرآیند ارتقای دکل های مخابراتی تلفن همراه با امکان دسترسی روستاییان به اینترنت نسل سوم و چهارم، روند انتقال آب با کیفیت، سالم و بهداشتی به تمام منازل روستایی و توسعه گاز رسانی به این روستاها در دستور کار استان برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

در ادامه این مراسم، جلسه شورای اداری بخش قره پشتلو با موضوع بررسی مسائل، مشکلات و ارائه راهکارهای اجرایی در محل بخشداری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha