فرزام: از ورزشکاران به عنوان مدل استفاده نکنید/ قطعا جاور پشیمان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی روئینگ با بیان اینکه از ورزشکاران ما برای مدل لباس استفاده نشود، گفت: ورزشکار باید روی تمرین و مسابقه خود تمرکز کند و اگر به غیر از این رفتار شود اشتباه است.

به گزارش ایرنا، افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ روز سه‌شنبه در نشست خبری کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: اگر احساس می‌کنید نتایجی گرفتیم که باب میل نبوده عذرخواهی می‌کنیم. عیار هر ورزشکار در سه مسابقه بازی‌های آسیایی، سهمیه المپیک و بازی‌های المپیک سنجیده می‌شود.

وی ادامه داد: کشورهای آسیایی مثل ژاپن و چین در جهان توسعه یافته هستند و از رنکینگ مدالی در المپیک جایگاهی دارند. ما چهار سال پیش هفت ثانیه با ژاپن فاصله داشتیم و در هانگژو صدم ثانیه مدال را از دست دادیم و با تغییر ارنج در سهمیه المپیک به دو ثانیه فاصله با ژاپن رسیدیم.

سرمربی تیم ملی روئینگ یادآور شد: بعد از آن در المپیک به فاصله ۴ ثانیه ژاپن را پشت سر گذاشتیم. ما به کشورهای مثل چین نزدیک شدیم و در فینال المپیک ما با چین ۶ و نیم ثانیه فاصله داشتیم. دقت کنید چین در توکیو چندین مدال کسب کرد و در این دوره دستش از مدال کوتاه ماند. ما انتظار داشتیم با نزدیک شدن به ژاپن به فینال B صعود کنیم، اما نه ما و نه ژاپن نتوانستیم صعود کنیم.

وی عنوان کرد: از دوستان در کمیته ملی المپیک تقاضا می‌کنم که از ورزشکار به عنوان مدل استفاده نکنند. در این خصوص من و سهرابیان مطلع نبودیم و دود این موضوع به چشم ورزشکار می‌رود. ورزشکار باید روی تمرین و مسابقه خود تمرکز کند و حرفه‌ای‌گری همین است. این اتفاق حالت انتحاری در جو احساسی مهسا جاور ایجاد کرد و قطعا او پشیمان است.

وی اظهارداشت: می‌گویند گوشی ورزشکار را شب قبل مسابقه بگیرید. این موضوع از لحاظ روانی خوب نیست و قطعا تذکرات لازم قبل مسابقه داده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha