۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85580182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هریس با تبلیغات اقتصادی به دنبال جلب نظر رای‌دهندگان آمریکایی

تهران-ایرنا- پولیتیکو نوشت: کامالا هریس معاون رئیس‌جمهوری آمریکا تلاش می‌کند با تمرکز بر مسائل اقتصادی از جمله مسکن مقرون به‌صرفه و مهار تورم، حمایت رای‌دهندگان به دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان را به‌سمت خود جلب کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این رسانه آمریکایی افزود: آگهی های تبلیغاتی هریس تحت عنوان «هر روز» که ابتدا با پولیتیکو به اشتراک گذشته شد، مجموعه ای از پیشنهادهای هریس با هدف فراهم کردن مسکن مقرون بصرفه، مبارزه با شرکت ها به دلیل افزایش قیمت ها و گسترش اعتبارهای مالیاتی خانوارها را در بر می گیرد.

هریس در ارائه برنامه های اقتصادی خود گفته است که «قیمت ها همچنان بالا هستند»، و او «بر ایجاد فرصت هایی برای طبقه متوسط و تقویت امنیت اقتصادی، ثبات و عزت آنها متمرکز خواهد بود».

آگهی تبلیغاتی جدید هریس که از امروز سه شنبه منتشر خواهند شد، بخشی از تبلیغات ۱۵۰ میلیون دلاری به منظور هدف قرار دادن ایالت های محل نبرد در گردهمایی هفته گذشته حزب دموکرات است و دومین تبلیغات در چند روز گذشته با محوریت کاهش قیمت ها و مالیات ها محسوب می شود.

نامزد دموکرات ها در کلیپ تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای قبلی خود به موضوع تقویت وضعیت طبقه متوسط اشاره کرد، اما در آگهی جدید، محورهای اصلی مورد تمرکز هریس تشریح می شوند و ترامپ به دلیل همسویی با «میلیاردرها و شرکت های بزرگ» مورد انتقاد قرار می گیرد.

به نوشته پولیتیکو، این آگهی تبلیغاتی پنجره جدیدی را به روی کارزارهای انتخاباتی هریس به منظور نزدیک شدن به اولویت های اصلی رای دهندگان می گشاید و در عین حال تلاش می کند خلل ناشی از برتری ترامپ در جلب اعتماد رای دهندگان در حوزه مسائل اقتصادی را برطرف کند.

نظرسنجی ها پیشتازی ترامپ در مقابل هریس را به دلیل اعتماد رای دهندگان آمریکایی به نامزد جمهوریخواهان در عملکرد اقتصادی نشان می دهند. با وجودی که هریس از ترامپ در این زمینه عقب تر است اما اختلاف آنها نسبت به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در دورانی که هنوز از نامزدی انتخابات انصراف نداده بود، کمتر است.

بایدن با انتقادهایی به دلیل افزایش قیمت ها و قرار گرفتن اقتصاد آمریکا در آستانه رکود مواجه بود.

هریس از زمان آغاز رقابت های انتخاباتی اش تلاش کرده بسرعت از میراث اقتصادی بایدن فاصله بگیرد هر چند که وی از برخی برنامه های اقتصادی بایدن حمایت کرده است.
راهبرد هریس با انتقادهایی از سوی اقتصاددانان و برخی از دموکرات ها مواجه شده و آنها امکان اجرای طرح های وی برای هدف قرار دادن شرکت های بزرگ به منظور کنترل قیمت ها را زیر سوال برده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha