۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۰
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85580200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم «۲۱ سپتامبر» از خوزستان به جشنواره محیط زیست انسانی کانادا رفت

اهواز - ایرنا - فیلم کوتاه "۲۱ سپتامبر" ساخته رحمان برهانی، کارگردان خوزستانی در پنجمین دوره جشنواره مراقبت از محیط زیست انسانی تورنتو کانادا پذیرفته شد.

مشاور رسانه‌ای این فیلم کوتاه روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم کوتاه "۲۱ سپتامبر" پیش از این موفق به کسب جایزه در کشور عراق و ورود به جشنواره‌های مغرب و تونس و ژاپن شده بود و اکنون در جشنواره بین‌المللی فیلم مراقبت از محیط زیست انسانی (HECFF) در کانادا به نمایش درمی‌آید.

مهدی منصور افزود: این فیلم کوتاه در اهواز تولید شده است و کارگردانی و نویسندگی این اثر بر عهده رحمان برهانی بوده که پیش از این با فیلم‌های کوتاه دیگری درجشنواره های مختلف موفق به کسب جایزه های بین المللی شده است.

وی "۲۱ سپتامبر" را دومین فیلم این کارگردان خوزستانی عنوان کرد و توضیح داد: این فیلم به داستانی در یک روستای جنگ‌زده پرداخته است که داستان پیرامون پسربچه‌ای ۱۲ ساله به نام محمد است و آرزوی خلبان شدن دارد و تصمیم می‌گیرد نامه‌ای برای سازمان ملل بنویسد.

"۲۱ سپتامبر" از خوزستان به جشنواره محیط زیست انسانی کانادا رفت

براساس این گزارش حسین ناصری، امین طرفی جلالی، عدنان ناصری، سیدمحمد سعیدی، سینا طرفی نژاد، محمد هلیچی، سید محمد موسوی، جهاد ناصری، جاسم طرفی، مرام ناصری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین رحمان برهانی، نویسنده و کارگردان، تدوین و صداگذار، طراح صحنه و لباس، علی لویمی، مدیرفیلمبرداری، علی خمیسی، صدابردار، امین طرفی جلالی، دستیار کارگردان، آمنه ناصری، مدیرصحنه، فاطمه اسدی، منشی صحنه، احمد محمودی، طراح جلوه های ویژه، میلاد دریس، نورپرداز، حسین جادری، طراح گریم، عسل برهانی، عکاس، ولید دریس، تدارکات، حامد اسعدی، مدیر تولید، جاسم العربی، تدوین اصلاح رنگ، مهدی منصور، مشاور رسانه‌ای از جمله عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم به شمار می‌روند.

جشنواره مراقبت از محیط زیست انسانی HeCare از رویدادهای فرهنگی کانادا است که به طور خاص به آثاری با موضوعات مراقبت و حفاظت از محیط زیست و ... می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha