۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85580314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85580314
دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد

اصفهان-ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاهش محسوس دما از فردا(چهارشنبه) تا اوایل هفته آینده در استان قابل پیش بینی است و دمای هوا در بیشتر نقاط بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

محمدرضا رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمینه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: وضعیت جوی استان تا پایان هفته جاری بصورت صاف، در ساعت‌های عصرگاهی افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: شدت وزش باد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نواحی شرقی، جنوبی و مرکزی استان خواهد بود که گاهی به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده بصورت محلی در مناطق مستعد غربی و شمالی استان در ساعت‌های عصر و شب وجود دارد.

رفیعی گفت: دمای صبح امروز شهر اصفهان به ۲۰ درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به‌ روز گذشته تغییری نداشت.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۵ و بویین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خُنکترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا) و پنجشنبه، هوای صاف در ساعت‌های عصرگاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه شرقی و مرکزی گاهی گرد و خاک و در مناطق غربی و شمالی احتمال رعد و برق و رگبار پیش بینی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha