۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85580359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳ هزار زائر اربعین به اصفهان بازگشتند

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۷
کد خبر: 85580359
۷۳ هزار زائر اربعین به اصفهان بازگشتند

اصفهان-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان از بازگشت بیش از ۷۳ هزار زائر به استان توسط ۲ هزار و ۴۶۶ دستگاه از ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان، فرزاد دادخواه روز سه‌شنبه افزود: تا روز گذشته تعداد زائر اعزامی از آغاز طرح اربعین(۱۶ اَمرداد) توسط ناوگان مسافربری استان به مرزهای چهارگانه به عدد ۹۵ هزار و ۸۲ نفر رسیده بود و در این بازه زمانی ۷۳ هزار و ۷۳ زائر نیز به استان بازگشتند.

وی ادامه داد: در این فرایند سه هزار و ۷۴۷ دستگاه اتوبوس در مسیر رفت و۲ هزار و ۴۶۶ دستگاه در مسیر بازگشت به زائران اربعین استان خدمت‌رسانی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: روز گذشته ۳۱۹ دستگاه اتوبوس از اصفهان به سمت مرزهای هدف برای بازگشت زائران اعزام شدند و حدود هشت هزار و ۳۷۵ زائر از مرزها به استان بازگشتند.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۱۷ زائر نیز روز گذشته از اصفهان‌ به سمت مرزها برای عزیمت به کربلا سفر کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به آغاز طرح اربعین از(۱۶ امرداد) گفت: در مجموع ۶۸۴ هزار و ۸۶۱ نفر از زائرین کل کشور توسط ۳۰ هزار و ۴۱۵ دستگاه حمل‌ و نقل عمومی به سمت مرزهای طرح اربعین جابه‌جا شدند و ۵۰۲ هزار و ۳۳ زائر نیز توسط ۱۸ هزار و ۲۸۴ دستگاه ناوگان مسافری از مرزهای هدف به مقصد بازگشتند.

وی ادامه داد: اصفهان در مقایسه با سایر استان‌ها حدود ۱۴ درصد از میزان خدمت‌رسانی حمل‌ و نقل جاده‌ای زائران اربعین را بر عهده داشته است.

دادخواه اضافه کرد: ناوگان حمل‌ و نقل جاده‌ای اصفهان در طول اجرای طرح اربعین، علاوه بر انتقال زائران اصفهان، به زائران اربعین کشورهای پاکستان و افغانستان نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha