۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85580449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه فاز تولید برق در دورود به بهره‌برداری رسید

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85580449
سه فاز تولید برق در دورود به بهره‌برداری رسید

خرم‌آباد - ایرنا - فاز چهار، پنج و ۶ شرکت نور افزای افلاکیان شهرستان دورود روز سه‌شنبه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا این شرکت با اشتغالزایی ۲۱ نفر و ۶ میلیون یورو سرمایه ارزی و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

همچنین فاز چهارم ۹ مگاوات و در مجموع ۱۸ مگاوات ظرفیت دارد و با بهره‌برداری از این نیروگاه بیش از ۳۰ درصد از مصرف برق شهرستان درود تامین می‌شود.

استاندار لرستان در این آیین اظهار کرد: دولت چهاردهم به سرعت شکل گرفت و نشان از استحکام درونی جمهوری اسلامی دارد و کمتر از ۵۰ روز دولت تشکیل و کمتر از یک ماه اعضای هیات دولت معرفی شدند.

ابوطالب شفقت با بیان اینکه پشتوانه این اقتدار ولایت فقیه است، گفت: امروز تولید انرژی از مهمترین اقدامات در راستای رفاه اقشار مختلف است که حاصل کار افرادی است که تلاش می‌کنند تا برق تولید شود.

وی با بیان اینکه تولید ۱۰ مگاوات انرژی می‌تواند موجب توسعه بخش صنعت و کشاورزی می‌شود، ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند مشکلات پیش روی بخش خصوصی برطرف شود.

همچنین استاندار لرستان از شرکت پترو پالایش گهر دورود که در زمینه تولید پایه بنزین و گازوئیل فعالیت می‌کند، بازدید کرد.

برای بازسازی این واحد تولیدی که آذرماه سال گذشته دچار حریق شده بود تاکنون پنج میلیون دلار توسط بخش غیر دولتی هزینه شد و تا افتتاح و بهره‌برداری کامل یک میلیون دلار دیگر اعتبار نیاز دارد.

این واحد تولیدی با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه آمادگی تامین سوخت استان لرستان را در زمینه بنزین و گازوئیل خواهد داشت. در این واحد صنعتی ۶۰ فرصت شغلی ایجاد شده است که توسط بخش خصوصی اداره و کنترل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha