نصراصفهانی: قراردادم تا پایان المپیک بود؛ پاداش به نخبگان ورزشی سرمایه‌گذاری در ورزش است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: قراردادم تا پایان المپیک پاریس بود و در حال حاضر استراحت می‌کنم تا با فدراسیون در خصوص ادامه همکاری صحبت کنم.

محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به روزهای سخت و پرفشار تیراندازی ایران برای حضور در المپیک پاریس اظهار داشت: قرارداد من تا پایان این بازی‌ها بود و فعلا استراحت می‌کنیم تا دوباره خودمان را برای فعالیت و کار دوباره آماده کنیم.

وی ادامه داد: البته تا این لحظه برای ادامه همکاری با فدراسیون صحبتی نداشته‌ام و این طبیعی است و پس از طی کردن این دوره، در این خصوص صحبت و به جمع‌بندی خواهیم رسید.

وی در واکنش به این سئوال که آیا تمامی مطالبات خود را دریافت کرده و تفاوتی در پرداختی به مربیان ایرانی و خارجی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: تمامی مطالباتی که بود پرداخت شده و در این خصوص مشکلی نیست، در مورد بحث مربیان ایرانی و خارجی باید به این نکته تاکید داشته باشم که هر فردی بر اساس اعتقادات، نظر و هدفی که دارد کار می کند و نمی‌توانیم افراد را به یک چشم ببینیم. به نظرم این مورد شخصی است و شاید یک نفر به خاطر پول کار کند و یک نفر هم عاشق کشورش باشد و دلی جلو برود.

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران در واکنش به تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و پاداش ویژه به هانیه رستمیان ملی‌پوش تپانچه ایران و المپین‌هایی که در آستانه کسب مدال بودند، گفت: بدون شک این تقدیر نوعی سرمایه‌گذاری در ورزش است که نتایج و اثر آن را به زودی خواهیم دید. این ورزشکاران مایه مباهات کشور هستند و به نظر من کمیته ملی المپیک با این اقدام خوب خود، نشان داد نخبگان ورزشی از چه جایگاه خوبی در ورزش ایران برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha