۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85581253
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه مد و لباس ایران و ترکمنستان در عشق‌آباد گشایش یافت

تهران- ایرنا- نمایشگاه مد و لباس ترکمن-ایرانی به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت نساجی ترکمنستان در سالن نمایشگاهی فرهنگستان هنر ترکمنستان گشایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری پورتال ترکمنستان، نمایشگاه مشترک مد و لباس جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان با حضور قربان مرادعلی‌یف معاون وزیر فرهنگ ترکمنستان، علی اکبر بازوبندی معاون سفیر کشور ایران، نوید رسولی رایزن فرهنگی ایران در عشق‌آباد، یونس نفس‌اف رئیس خانه مدل وزارت صنایع نساجی ترکمنستان، دیپلمات‌های کشورهای مختلف، نمایندگان برندهای پوشاک دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان و با حضور شبکه‌های تلویزیونی و خبرگزاری ها، دیروز (سه‌شنبه ۶ شهریور) در محل سالن نمایشگاهی آکادمی هنری ترکمنستان در شهر عشق‌آباد افتتاح شد.

در این مراسم طراحان، صنعتگران و نمایندگان صنعت نساجی دو کشور حضور داشتند. میهمانان نمایشگاه توانستند با نمونه‌هایی از لباس‌های زنانه، انواع پارچه‌ها و زیورآلات خلق شده با تکنیک‌های سنتی و مدرن آشنا شوند.

یک هنرمند ایرانی در چارچوب این نمایشگاه، کلاس‌هایی را در زمینه انواع سوزن‌دوزی برای بازدیدکنندگان برگزار کرد.

به گزارش این رسانه ترکمنستان، این نمایشگاه به بستری برای تبادل تجربیات و تقویت روابط نزدیک فرهنگی بین ترکمنستان و ایران تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha