۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85581319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۴۰ میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های آبرسانی گناباد شد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت:‌ ۱۰ طرح آبرسانی با صرف اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریال روز چهارشنبه و در ششمین روز از هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری در آیین بهره برداری از طرح‌های هفته دولت در گناباد افزود:‌ این طرح‌ها شامل آب رسانی به مناطق و از جمله زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن شهرستان گناباد است.

وی ادامه داد:‌ ۳۲ طرح برق رسانی مناطق شهری و روستایی نیز در مجموع با ۲۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و پنج طرح احیا و مرمت قنوات شهرستان گناباد با ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال امروز بهره برداری شد.

فرماندار گناباد اضافه کرد: همچنین امروز ۱۸ طرح حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

نصیری همچنین از آغاز عملیات اجرایی تکمیل و احداث مجموعه ورزشی بانوان استادیوم ورزشی ملت و نیروگاه یک مگاواتی گناباد در مجموع با ۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

در هفته دولت امسال، ۳۰۰ طرح به ارزش هفت هزار و ۷۱۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این طرح‌ها شامل تکمیل زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن، توسعه عمران شهری و روستایی، آبرسانی،‌ برق رسانی، احیا و مرمت قنوات، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‌،‌ واحدهای صنعتی،‌ بهسازی مسکن روستایی و طرحهای مخابراتی است.

عملیات اجرایی پنج طرح در زمینه ساخت نیروگاه برق، تکمیل زیرساخت های فرودگاه و بوستان شهری گناباد همزمان با هفته دولت آغاز می‌شود.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha