حاجی بابایی: مجلس دولت را در اجرای طرح جوانی جمعیت یاری می دهد

همدان- ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: قوه مقننه دولت چهاردهم را در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با همه توان یاری می دهد.

حمیدرضا حاجی بابایی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از خانه بهداشت روستای گل کهریز شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکید رهبری فرزانه انقلاب به موضوع جوانی جمعیت در نشست با اعضای هیات دولت، مجلس نیز خود به حمایت از دولتمردان در عملیاتی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب مصمم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز جوانی جمعیت به عنوان یک اولویت محوری در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد تا در آینده با بحرانی در این حوزه مواجه نشویم.

حاجی بابایی بیان کرد: بودجه امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزون بر ۴۰۰ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: با وجود افزایش چند برابری بودجه وزارت بهداشت در چند سال اخیر اما این رقم نیز کافی نیست و باید برای سال آینده عدد خوبی پیش بینی شود.

حاجی بابایی: مجلس دولت را در اجرای طرح جوانی جمعیت یاری می دهد

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاکمیت در قبال مردم ۲ تکلیف مهم دارد که شامل آموزش و بهداشت می شود بنابراین باید در همه روستا مدرسه وجود داشته باشد و همه روستا ها زیر پوشش بهداشت باشند.

حاجی بابایی افزود: راه اندازی صندوق بیماری های سخت درمان کار ویژه مجلس در راستای حمایت از افراد مبتلا به بیماری های خاص است همچنین در مجلس ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرستاران مصوب شد که با اجرای شدن آن پرستاران به حق طبیعی خود می رسند.

وی گفت: به زودی عملیات ساخت بیمارستان یکهزار تختخوابی در همدان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و زمین این طرح در نزدیکی شهر جورقان پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha