۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85581507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج پروژه شهری در لاهیجان بهره برداری شد

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۶
کد خبر: 85581507
پنج پروژه شهری در لاهیجان بهره برداری شد

رشت- ایرنا - پنج پروژه توسعه ای شهری در لاهیجان با هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار بعد از ظهر امروز با حضور استاندار گیلان بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، این پروژه های از طرح های توسعه ای شهری شهرداری است که شامل فاز نخست مجموعه تفریحی تالاب حاجی آباد با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، روکش و لکه گیری معابر با اعتبار ۳۷۵ میلیارد ریال، مرحله نخست نمای ساختمان ستادی شهرداری‌ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، نصب چراغ‌های روشنایی با اعتبار ۱۸۴ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال و مبلمان شهری و تجهیزات پارک‌ها با اعتبار ۱۲۵ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال است.

استاندار گیلان در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها عنوان کرد: پروژه های شهرداری لاهیجان که امروز به صورت تجمیعی افتتاح شد در ایجاد نشاط اجتماعی برای کودکان، نوجوانان و پرکردن اوقات فراغت جوانان اثرگذار است و از اجرای چنین طرح‌هایی حمایت می‌کنیم.

اسدالله عباسی با اعلام رضایت از نحوه همکاری شورای شهر و شهرداری لاهیجان برای اجرای پروژه های عمران شهری گفت: امید است همه شهرداران استان بتوانند طرح های اجتماعی را با پشتیبانی استانداری گیلان اجرایی کنند.

وی ادامه داد : امروز یک دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه در شهرستان لنگرود مزین به نام شهید جمهور با هزار و ۷۳۶ متر مربع مساحت به بهره برداری است که توسعه مدارس و امکانات آموزشی در ارتقا سطح آموزشی فرزندانمان بسیار مهم است اما در حوزه توسعه امکانات فرهنگی و تفریحی برای اوقات فراغت آنان که باید به صورت ویژه برنامه ریزی و اقدام شود.

همچنین امروز در سفر استاندار به شرق استان، ۱۵۵ واحد مسکونی نیز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان بصورت نمادین در شهرستان لاهیجان افتتاح شد. این واحدها در شهرستان‌های آستارا، املش، بندرانزلی، رودسر، رضوانشهر، فومن، صومعه‌سرا، سیاهکل، تالش، لاهیجان، لنگرود، شفت، رودبار، ماسال، رشت و خمام هستند و برای تکمیل و بهره برداری آنها با مجموع زیربنای هفت هزار و ۷۸۴ مترمربع در مجموع ۶۱۴ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha