ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار؛ تی‌تی‌ها بدون تغییر مقابل یک استقلالی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل هوادار تهران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پنج‌شنبه (۸ شهریور) از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس مقابل هوادار قرار می‌گیرد.

بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد. دو تیم شروع متفاوتی در بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال داشتند، تی‌تی‌ها موفق شدند در رفسنجان با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان محرم نویدکیا را مغلوب کنند. شاگردان اسکوچیچ هفته قبل با تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس متوقف شدند.

در مقابل هوادار فصل را با شکست یک بر صفر خانگی مقابل خیبر خرم‌آباد آغاز کرد و هفته گذشته نیز شاگردان مهدی رحمتی در اصفهان به تساوی بدون گل مقابل ذوب‌آهن دست پیدا کردند. هوادار امیدوار است اولین برتری فصل جدید را مقابل تراکتور کسب کند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار؛ تی‌تی‌ها بدون تغییر مقابل یک استقلالی

آمار تقابل‌های دو تیم؛ دست بالای تی‌تی‌ها مقابل بنفش‌پوشان پایتخت

این دو تیم تاکنون ۶ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که تی‌تی‌ها موفق به کسب چهار برتری شده‌اند، یک دیدار با برتری هوادار و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. تی‌تی‌ها در تهران مقابل هوادار ۲ برد و یک شکست بدست آورده‌اند.

تراکتور فصل گذشته موفق شد هر دو دیدار رفت‌ و برگشت مقابل هوادار را با برتری از زمین خارج شود. دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه یک بر صفر و دیدار برگشت نیز با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید. مهدی رحمتی تاکنون ۶ بار با تیم‌های مختلف مقابل تراکتور قرار گرفته که حاصل کار او ۲ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت بوده است. آخرین برد رحمتی در نبرد با تراکتور به ۳ فصل قبل بر می‌گردد. جایی که آلومینیومِ موفق شد با تک گل علی آل‌کثیر تراکتور را مغلوب کند.

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل هوادار؛ تی‌تی‌ها بدون تغییر مقابل یک استقلالی

به نظر می‌رسد اسکوچیچ تراکتور را با آرایش ۲-۲-۴ روانه میدان می‌کند. علیرضا بیرانوند با انگیزه بالا در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از قفس توری این تیم را دارد و به دنبال ثبت دومین کلین‌شیت این فصل خود است. زوج فصل قبلی تراکتور یعنی شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در قلب خط دفاعی این تیم قرار می‌گیرند، دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کنند.

ایگور پوستونسکی در کنار ریکاردو آلوز دو هافبک میانی تراکتور در این دیدار هستند، مهدی ترابی از جناح چپ و مهدی هاشم‌نژاد از جناح راست خط هافبک تراکتور را تشکیل می‌دهند. امیرحسین حسین‌زاده در کنار تومیسلاو اشترکالی دو مهاجم تراکتور در این دیدار هستند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha