همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه ها با قوت ادامه دارد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همراهی و همدلی سپاه و بسیج با دانشگاه ها با قوت ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمومهدی روز چهارشنبه در نشست با رئیس دانشگاه اراک و بازدید از بخش‌های این مجموعه بزرگ علمی استان، افزود: دانشگاه اراک فرصت بسیار خوبی برای تربیت و پرورش جوانان و دانشجویان فعال و پویا در بخش های مختلف علمی و تخصصی را دارد

وی ادامه داد: باتوجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت ظرفیت های علمی و دانشگاهی امروز توجه به اقشار فعال در این حوزه بایستی قوی تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

سردار عمو مهدی گفت: مبنا قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری در تعالی و رشد فضای دانشگاه با نقش محوری دانشجویان و اساتید می تواند افق روشنی را برای فضای علمی و دانشگاهی کشور رقم بزند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله اظهار کرد: تربیت جوان مومن انقلابی در دانشگاه امروز یکی از کارهای اساسی محسوب می‌شود چرا که این جوانان با انگیزه،متعهد و دلسوز متخصص هستند که می توانند آینده کشور را به سمت صلاح و پیشرفت هدایت کنند.

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در سطح استان مرکزی با نقش آفرینی دانشگاه‌ها رقم خورده است، با این نکته که استان مرکزی موقعیت مهم و حساسی در بخش های گوناگون به ویژه صنعت دارد و بی شک این دانشگاه است که می تواند ظرفیت ها و پیشرفت ها را توان مضاعفی ببخشد و موفقیت ها را چندبرابری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha