۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85581754
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت روستای مهاباد به شبکه گاز متصل شدند

مهاباد- ایرنا- همزمان با ششمین روز از هفته دولت طرح گازرسانی به هفت روستای بخش خلیفان با بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس شرکت گاز مهاباد روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح گازرسانی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به هفت روستای محور خلیفان شامل روستاهای اوزنتاش، کانی‌سیب، قالوی‌زندان، کانی‌میران، خال‌دلیل، میره‌ده و آچی‌دره به اتمام رسید.

عبدالواحد مریمی بیان کرد: در قالب این طرح ۴۹۶ خانوار این هفت روستا با ۳۳ کیلومتر لوله گذاری از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت نفوذ گازطبیعی در بین روستاهای مهاباد به ۸۰ درصد رسیده است، افزود: هم اکنون در ۱۵ نقطه عملیات گازرسانی به سایر مناطق روستایی از جمله محور کیتکه در حال انجام است.

توسعه پهنای باند هفت روستای مهاباد به شبکه 4G

رییس شرکت مخابرات مهاباد گفت: ️با بهره‌برداری از مرکز توسعه پهنای باند، امکان دسترسی راحت هفت بخش خلیفان به اینترنت پرسرعت فراهم شد.

شهرام نیلوفری بیان کرد: ️برای راه‌اندازی و اجرای این طرح‌ها در مجموع ۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است‌.

زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای کل‌تپه افتتاح شد

این سومین زمین چمن مصنوعی است که در طول هفته دولت در روستاهای مهاباد به بهره‌برداری رسیده است.

هفت روستای مهاباد به شبکه گاز متصل شدند

برای بهره‌برداری از این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ١٠٠ مترمربع، ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آغاز عملیات احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: برای اجرای این طرح که قرار است حداکثر تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد، ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است.

هفت روستای مهاباد به شبکه گاز متصل شدند

امید صادق امیری افزود: پیش‌بینی شده با بهره‌برداری از مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۲ هزار نفر از ساکنان منطقه پشت‌تپ و باغ‌شایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، امسال ۳۳ طرح در قالب ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد یا کلنگ زنی خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha