۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰
کد خبر: 85581846
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بدمینتون قم از حضور سال گذشته در لیگ برتر هشت میلیارد ریال بدهی دارد

قم- ایرنا- رییس هیات بدمینتون استان قم گفت: حامی مالی بدمینتون استان قم لیگ برتر در سال گذشته نتوانست حمایت کامل را انجام دهد و از سال گذشته نزدیک به هشت میلیارد ریال بدهی داریم.

علی فرجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سال ۹۹ استان قم در لیگ برتر بدمینتون حضور داشته است و تا سال ۱۴۰۲ در پسران قهرمانی ، نایب قهرمانی و سومی و در قسمت دختران یک مقام نایب قهرمانی را کسب کرده ایم.

وی ادامه داد: زمانی که نزد مسوولان و مدیران شهری و استانی می رویم با تعجب سوال می شود که آیا بدمینتون هم لیگ برتر دارد؟ این در حالیست که بدمینتون قم در چهار سال گذشته در لیگ های برتر مردان و زنان حائز رتبه شده است.

وی با بیان این که در سال گذشته تغییر سیاست کاری در لیگ برتر مردان دادیم و از بازیکنان بومی رده های پایه استفاده کردیم گفت: سال گذشته به مدت هشت ماه از صادق کرباسی یکی از مربیان تراز اول کشور برای تیم لیگ برتری خود استفاده کردیم و نتیجه آن بروز استعدادهایی چون مهدی کنعانی و پرهام راهانی بودند که در مسابقات بین المللی یزد حائز عنوان سوم شدند.

وی با بیان با این که نرگس افشاری اولین بازیکن ملی پوش تاریخ بدمینتون قم در سال گذشته بود ابراز داشت: نزدیک به دو هزار کارخانه صنعتی در قم داریم و برای امثال آنان و شورای شهر قم ۸۰۰ میلیون تومان، هزینه قابل توجهی نیست که بخواهند از دمینتون قم در لیگ برتر حمایت کنند.

فرجی افزود: در لیگ سال گذشته آتش نشانی تهران، شهرداری گنبد و شهرداری شاهرود حضور داشت و نمی دانم چرا در قم نباید از سوی شهرداری حمایت شویم؟

وی تاکید کرد: اگر امسال از سوی مسوولان شهری و استانی قم حمایت نشویم، احتمالا نخواهیم توانست در لیگ برتر حضور یابیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha