۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۷
کد خبر: 85581865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار مهریز یزد بر تقویت ارتباط مسئولان با خبرنگاران

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز یزد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط خود را روز به روز برای اطلاع رسانی عملکرد دولت و نظام به مردم با خبرنگاران تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، " احمد آخوندی " روز چهارشنبه در جمع مسئولان شهرستان افزود: به هیچ وجه پذیرفته نیست که مسئولان در بخش‌های مختلف با خبرنگاران ارتباطی ضعیف داشته باشند و باید برای ایجاد امید و اعتماد در بین اقشار جامعه کار اطلاع رسانی تقویت شود.

وی به اهمیت و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اشاره کرد و ادامه داد: نگاه ویژه‌ مسئولان به حوزه خبر و اطلاع رسانی و همچنین برقراری ارتباط مؤثر و سازنده مدیران با خبرنگاران شهرستان به‌ عنوان پل ارتباطی میان مدیران و مردم موضوعی ضروری و حیاتی است.

تاکید فرماندار مهریز یزد بر تقویت ارتباط مسئولان با خبرنگاران

این مسئول گفت: باید مسئولان به نحو شایسته و در زمان مناسب با اطلاع رسانی دقیق و شفاف مردم و جوانان را در جریان امور مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار دهند که بسیار اهمیت دارد و همه در قبال آن در نظام اسلامی مسئولیت داریم.

آخوندی بیان کرد: یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین همین موضوع مهم همکاری با خبرنگاران و بحث اطلاع رسانی است که باید در شهرستان با حمایت و همراهی مسئولان امر تقویت شود و قطعا در این راه نقش روابط عمومی ادارات و نهادها بسیار اثربخش است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha