معاون حوزه علمیه کشور: قدرت جمهوری اسلامی باعث زانو زدن ابرقدرت‌های جهان شده است

اراک - ایرنا - معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور گفت: قدرت امروز جمهوری اسلامی باعث شده ابرقدرت‌های جهان مقابل این نظام زانو بزنند و التماس کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله کاظم سپاسی آشتیانی چهارشنبه شب در آیین بزرگداشت شهدای دولت در مسجد امام المهدی(عج) اراک، افزود: جمهوری اسلامی، نقشه راه آینده دنیا را جمهوری مشخص می‌کند و این شعار و گزافه‌گویی نیست، بالاتر از این هم خواهیم دید.

وی بیان کرد: به زودی ساقط شدن رژیم صهیونیستی را نظاره خواهیم کرد و همه خواهند دید که جمهوری اسلامی بیش از پیش می‌درخشد و به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود و نباید در مسیر شک کرد.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: باید اهل جهاد فی سبیل‌الله بود، انسان‌های رشید، شهید رجایی، باهنر، رئیسی و همراهان ایشان و شهدای دیگر که پای پیمان ایستادند، انسان‌های صادق، راستگو بودند که یک قدم در مسیر عقب‌نشینی نکردند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی عنوان کرد: شهیدان رجایی، باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی، دولتمردان شهیدی هستند که هرچه می‌گذرد جای خالی آنها بیشتر احساس می‌شود.

وی بیان کرد: خون شهید در رگ‌های تاریخ جاری است و خونی نیست که ضایع شود، وقتی مظلومانه خونی روی زمین ریخته شود، مجاهدان دیگر و شهیدان دیگری تربیت می‌شوند.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور افزود: زمانیکه ۲ دولت مرد بزرگ رجایی و باهنر به شهادت رسیدند، کشور به مسیر خود ادامه داد و پس از شهادت شهید رئیسی نیز رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای اداره کشور نگران نباشید و این خاصیت خون شهید است.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی گفت: اگر انسانی به خیل شهدا می‌پیوندد به آسانی و راحتی نیست، شهید ویژگی‌هایی دارد که لایق هر فردی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: شهید رجایی انسانی اهل نماز اول وقت بود، نماز اول وقت برکاتی دارد و همه اهل بیت(ع) به این مهم سفارش کرده‌اند.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: گاهی نماز اول وقت شهید رجایی به تاخیر می‌افتاد که این شهید خود را جریمه و به جای آن ۲ روز روزه می‌گرفت.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی بیان کرد: شهید رجایی اهل دعای کمیل، عبادت، مراقبه، محاسبه و انسان منظبت در امور دینی بود و به تربیت فرزندان خود توجه ویژه داشت.

وی گفت: شهید رجایی از فهم دینی بالا برخوردار بود، اهل نظم و انظباط در کار بود؛ انسان‌هایی که تلاشان متمرکز نباشد به جایی نمی‌رسند و یکی از لوازم رشد، متمرکز کردن فعالیت‌ها است.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: شهید رجایی و شهید رئیسی چهره مردمی بودند و با وجود اینکه بالاترین مقام اجرایی کشور را داشتند اما در مقابل انسان‌های ضعیف زانو می‌زدند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی اظهار کرد: یک کشور انقلابی به یک رئیس جمهور انقلابی و فعال نیاز دارد.

وی عنوان کرد: شهید رجایی در دوران کوتاه ریاست جمهوری خود و شهید رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری منشا برکات و خیرات زیادی برای کشور بودند.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: انقلابی بودن کشور را بالا برد و رشد داد، دیپلماسی کشور ضعیف شده بود و شهید رئیسی با اقدامات ارزنده باعث شد تا کشورهای بزرگ در مقابل جمهوری اسلامی تواضع کردند و این خاصیت انسان‌های بزرگ است.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی گفت: شهید رجایی به تمام معنا دلسوز بود، دارای درجات بلند علمی بود اما ساده زیست بود و این خصوصیات در شهید رئیسی نیز نمود داشت.

وی تصریح کرد: بصیرت مومن در حدی است که دشمن هرچه توطئه کند، شک نمی‌کند و تردید ندارد و انسان مومن در راه تردید نمی‌کند.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور افزود: جامعه‌ای که ایمان دارد و انقلابی می‌شود، در خطر ایجاد تردید و شک قرار می‌گیرد.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند مسیر نورانی انقلاب اسلامی، مسیر شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و دیگر شهدا را با تردید مواجه کند و مردم را به تردید بیاندازد.

وی گفت: دشمن می‌خواهد دل جوانان و خانواده‌های ما را خالی کن، اما مسیر انقلاب صحیح و درست است و امروز دلیل موفقیت نظام آن است که ابر قدرتی مانند آمریکا به خاک نشسته، چطور باید یک انقلاب بدرخشد و موفق باشد؟.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: ابرقدرتی که جزو یکی از قطب‌های بزرگ هسته‌ای دنیا است، در مقابل جمهوری اسلامی زانو زده است.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی بیان کرد: کارشناس آمریکایی اعلام کرد که روزی اربعین ما را می‌بلعد و این عظمت اسلام است، چطور باید دچار تردید و شک شد.

وی تاکید کرد: باید به موفقیت آینده این مسیر نورانی که مسیر شهدا است شک نکرد، دشمن چگونه باید بگوید که شکست خورده است.

معاون صیانت حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: ایده رژیم منحوس و نامشروع اسرائیل گرفتن از نیل تا فرات بود، اما در سرزمین‌های اشغالی هم امنیت ندارد و برای ماندن دست و پا می‌زند.

آیت‌الله سپاسی آشتیانی اظهار کرد: این برکت خون شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی، امیر عبدالهیان، حاج قاسم سلیمانی و هنیه و شهدای مقاومت است.

وی با بیان اینکه، امروز چه تحولی در دنیا ایجاد شده، ادامه داد: همه امروز دست به دامان ایران شده‌اند که نزن، آیا در گذشته ایران این شکلی بود؟ چه عزتی خدا عنایت کرده که ابر قدرت دنیا مقابل جمهوری اسلامی زانو زده و التماس می‌کند که اسرائیل را نزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha