تراکتور به دنبال دومین پیروزی و تصاحب صدر جدول

تبریز- ایرنا- لیگ بیست و چهارم برای تراکتور آغازی امیدوار کننده داشته و یک پیروزی و یک مساوی لحظه آخری سهم این تیم پرهوادار در ۲ بازی ابتدایی فصل است و اکنون در سومین بازی خود به دنبال پیروزی و تصاحب صدر جدول است.

به گزارش ایرنا، جذب ستاره‌های فوتبالی با هدایت دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی تا دومین بازی فصل نشان می‌دهد که یک تیم خوب برای بازی‌های جذابی بسته شده است که حتی در صورت باخت، نوای فراموش شده «عیبی یوخ» (ایرادی نداره) از سوی هواداران در ورزشگاه پر می‌شود.

شاید یکی از جذابیت‌های دیدار هفته دوم تراکتور با پرسپولیس که در دقیقه ۹۰ به تساوی رسید نیز جان گرفتن دوباره شعار عیبی یوخ در ورزشگاه یادگار امام تبریز بود. تی تی‌ها ۹۰دقیقه بازی تماشایی بازیکنان را تا انتها دیدند و تشویق کردند.

هدایت تیم فوتبال تراکتور به طور قطع به چهره‌ای باتجربه و توانمند چون اسکوچیچ نیاز دارد تا بتواند آرزوی چندین ساله تراکتوری‌ها را زنده کند و یک تیم کهکشانی را به قهرمانی برساند. فرصتی که تراکتور در فصل جاری لیگ برتر از حیث همخوانی تیم، باشگاه و هواداران دارد، بسیار استثنایی است.

تراکتور امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف تیم هوادار با هدایت رحمتی می‌رود که یک باخت و یک مساوی را پشت سر گذاشته و حداقل در پنج بازی آخر خود پیروزی کسب نکرده است.

مرتضی منصوریان این دیدار را با کمک‌ حمیدرضا افشون، محسن بابایی و شبیر بهروزی و نظارت سیداحمد صالحی قضاوت می‌کند.

هوادار بنفش پوش که در سال ۹۷ جواز حضور در لیگ برتر را یافته، تا به امروز ۶ بار در چارچوب لیگ‌برتر مقابل تراکتور قرار گرفته که چهار بازی به سود تراکتور، یک بازی به سود هوادار و یک بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

کارنامه تراکتور در مقابل هوادار پربار است و با شروع ناامیدکننده این تیم پایتخت نشین در ۲ بازی ابتدایی فصل، پیروزی در سومین بازی تراکتور دور از انتظار نیست.

تراکتور در پایان هفته دوم لیگ برتر با یک پیروزی و یک مساوی در رده دوم و هوادار نیز با یک شکست و یک مساوی در رده ۱۳ قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha