۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85582281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه بیش از ۲۰ هزار خدمت رایگان بهداشت دهان و دندان در زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۴۴۶ بیمار به واحدهای دندانپزشکی مراکز درمانی این سازمان مراجعه کرده‌اند و ۲۰ هزار و ۵۸۹ فقره خدمت رایگان بهداشت دهان و دندان به بیمه‌شدگان ارائه شده است.

امیر عباس جراحی علمداری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان تامین اجماعی به‌عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌گر کشور و یک سازمان بیمه‌گر پایه بر اساس مصوبات شورای عالی بیمه، خدمات سلامت دهان و دندان را به اقشار تحت پوشش ارائه می‌دهد.

وی اضافه کرد: خدمات ارائه شده در حوزه دندانپزشکی در واحدهای درمانی تابعه این مدیریت بر پیشگیری از بروز مشکلات جدی دندانپزشکی متمرکز است و چنانچه بیمه‌شدگان به‌موقع از این خدمات استفاده کنند و بهداشت دهان و دندان را رعایت کنند، نیازی به خدمات پرهزینه دندانپزشکی نخواهند داشت.

این مسوول ادامه داد: مدیریت درمان تأمین‌ اجتماعی استان زنجان در بخش درمان ملکی خود در ۲ درمانگاه مرکز بیمارستانی و پنج مرکز درمانگاهی خدمات دندانپزشکی رایگان را در شیفت کاری صبح ارایه می کند.

وی با بیان اینکه این مدیریت در سطح استان دارای ۱۲ یونیت دندانپزشکی در مراکز درمانی خود است، گفت: هم اکنون ۱۲ دندانپزشک شاغل در مراکز درمانی ملکی تحت پوشش فعالیت می کنند.

به گفته جراحی، از ابتدای سال جاری تاکنون در مراکز درمانی ملکی این مدیریت حدود سه هزار مورد تصویربرداری دندانپزشکی انجام شده است.

وی اظهار داشت: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌ اجتماعی شامل ویزیت، کشیدن دندان، جراحی نسج نرم، جراحی نسج سخت، آموزش بهداشت، فلوراید تراپی (پروفیلاکسی)، وارنیش فلوراید، ترمیم آمالگام و کامپوزیت، بروساژ و جرمگیری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: علاوه بر امکانات و خدمات دندانپزشکی در مراکز تابعه این مدیریت، در بخش درمان غیر مستقیم نیز با ۱۰ دندانپزشک در سطح استان قرارداد همکاری داریم و آمادگی خود برای عقد قرارداد با سایر دندانپزشکان اعلام می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha