نماینده گچساران: حق این شهرستان در جذب اعتبارات محقق شود

گچساران- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم اعتبارات این شهرستان باید به طور دقیق و بر اساس شاخص ها اعلام چنانچه حقی از آن در تخصیص اعتبار تضییع شده باید جبران شود.

غلامرضا تاجگردون روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان گچساران با بیان اینکه نباید حق شهرستان گچساران در زمینه اعتبارات ضایع شود گفت: رعایت قانون و حقوق ملت وظیفه و تکلیف همه ما است اگر چه می دانیم که برخی مدیران شهرستانی اختیاری در تخصیص اعتبارات و پروژه ها ندارند اما متولیان امر باید مراقب باشند و نباید اجازه داد که حق این شهرستان در جذب اعتبارات تضییع شود.

وی ابراز کرد: در صورتی که اعتبارات در نظر گرفته شده طرح های عمرانی سال گذشته گچساران به شهرستان های دیگر استان اختصاص داده شده باید برگردانده شود.

تاجگردون اظهار کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبارات سال گذشته بخش راهداری بوده که ۱۶۷ میلیارد ریال جذب شد که بیشتر آن هزینه حقوق کارکنان این اداره شده است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت : متوسط تخصیص اعتبارات شهرستان گچساران پایین تر از استان است.

فرماندار گچساران در گفت: این نشست با محوریت پیگیری مستمر برای جذب اعتبارات بیشتر، پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ، ارائه گزارش ادارات پیرامون اقدامات انجام شده برگزار شده و مسئولان اجرایی باید نسبت به جب اعتبارات تلاش کنند.

نماینده گچساران: حق این شهرستان در جذب اعتبارات محقق شود

روانبخش دیهیم خوب ابرازکرد: رفتار و عمل دولت سیزدهم نشات گرفته از دولت شهید رجایی و شهید باهنر بود.

وی بیان کرد: اعتبارات سال گذشته شهرستان گچساران در ۲۹ سرفصل در قالب ۵۱ برنامه برگزار شد که در این زمینه ۲۶۵ طرح عمرانی اجرا شد.

دیهیم خوب ابراز کرد: در سال گذشته نیز طرح های راه و شهرسازی شهرستان با مشکلاتی مواجه شد به‌عنوان نمونه برای پردیس هنری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که متأسفانه این میزان اعتبار برای بدهی اداره کل راه و شهرسازی استان در دولت قبل(سیزدهم) کسر شد.

وی با بیان اینکه برخی مدیران از اعتبارات اداره شان خبر ندارند ادامه داد: همچنین اعتبارات مصلی دوگنبدان و دارالقران این شهرستان برای بدهی ادارات کل استان کسر شد.

رییس جهاد کشاورزی گچساران گفت: در سال گذشته ۶۲۰ میلیارد ریال به طرح های جهاد کشاورزی این شهرستان اختصاص داده شد که از این میزان ۴۴ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

نماینده گچساران: حق این شهرستان در جذب اعتبارات محقق شود

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته به شهرستان گچساران اختصاص داده شد که ازاین میزان تنها ۴۶ میلیارد ریال معادل ۴۰ درصد جذب شد.

فیض الله آذرفر با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سال گذشته استان به شهرستان گچساران اختصاص داده شد ابراز کرد: این میزان اعتبارات برای آبرسانی سیار، بازگشایی جاده های عشایری هزینه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون چهار تانکر سیار ۱۲ هزار لیتری کار آبرسانی به عشایر شهرستان گچساران برا برعهده دارد و از محل ارزش افزوده ۳۲ میلیارد ریال برای خرید ۱۰ تانکر سیار هزینه شد که از این تعداد تانکر سیار۶ مورد به شهرستان ها گچساران و باشت اختصاص داده می شود.

آذفر با بیان اینکه بیش از یکهزارو ۲۰۰ کیلومتر جاده عشایری در این شهرستان وجود دارد تصریح کرد: اعتبارات امور عشایر جوابگو خدمات رسانی به این قشر زحمت کش نیست و انتظار می رود در این زمینه توجه ویژه ای شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha