۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85582494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: تا آخرین روز با قدرت خدمتگزار مردم کردستان خواهیم بود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: بنده و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تا آخرین روز مسئولیت، با قدرت خدمتگزار مردم استان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منکر نقایص نیستیم، اظهار کرد: امیدواریم دولت جدید با شعار بسیار خوب که ضرورت جامعه است و با وفاق بتواند از ضرر و زیان ناشی از تفرقه جلوگیری و موجب توسعه و پیشرفت شود.

وی افزود: تبعیض مثبت در دولت سیزدهم شکل گرفت و رتبه استان در اعتبارات استانی ۱۴ پله صعود داشت که امیدواریم این مهم در همه حوزه‌ها ادامه داشته باشد.

استاندار کردستان اضافه کرد: نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم کار متراکم و فشرده ای داشتند و به شعار وفاق ملی دولت، با تعامل عینیت بخشیدند.

زارعی کوشا با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بزرگداشت دولتمردانی است که فرهنگ مدیریت را ثبت کردند، افزود: دولت شهیدان رجایی و باهنر در پرتو اخلاص آنها ماندگار و در دوره حاضر نیز شهید رییسی به الگویی مردمی و جاویدان تبدیل شد.

وی با بیان اینکه مساله کردستان انباشتگی مسائل است، ادامه داد: تعاونی‌هایی داریم که بیش از ۲۰ سال است درگیر مشکلات هستند و زمانی بنای آنها به اشتباه گذاشته شده که باید برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان هم گفت: سرمایه گذاری فاز ۲ و سه توسعه لاستیک بارز توسط شرکت شستا، جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوده که به زودی شروع می شود.

علی نوری افزود: پایانه صادراتی کشاورزی استان در مریوان بهره برداری و ۲ دیگر در مریوان و سقز در حال احداث است.

وی با بیان اینکه برای دومبن سال رکورددار تولید گندم دیم در کشورشدیم، افزود: ۹۶ درصد خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان محقق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان یادآور شد: تنها ۶ دهم درصد از منابع بانکی کشور سهم استان است که نیاز به خط اعتباری ویژه به ویژه در بانک کشاورزی داریم.

نوری به پیشرفت خوب طرح توسعه مرز باشماق و وضعیت خوب ذخیره کالای اساسی اشاره کرد و گفت: حمل و انتقال دام زنده مشکل اصلی استانهای غربی که باید در صدور مجوز تسهیل ایجاد شود.

وی به این اشاره کرد که مدیریت سدهای استان و اصلاح اگوی کشت و خرید تضمینی محصولات، راهکارهای مقابله با کاهش سطح آبهای زیرزمینی است و نیاز به پیگیری نمایندگان دارد.

عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هم گفت: طی سه سال گذشته به برکت تردد زائران اربعین طرح های بزرگی در استان اجرا شده که بسیار ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha