۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85582513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ پروژه عمرانی در بهاباد یزد افتتاح شد

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85582513
۲۸ پروژه  عمرانی در بهاباد یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- همزمان با هفته دولت، روز پنجشنبه در آیینی با حضور مردم و مسئولان ۲۸ طرح با صرف بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در بهاباد یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، طرح جاده بین مزارع به طول ۱۱ کیلومتر با صرف ۲۲۰ میلیارد ریال، میدان شهدای روستای احمدآباد بخش مرکزی با متراژ ۲۲۰ مترمربع و صرف ۶۰ میلیارد ریال، دبستان ۹ کلاسه برکت شهید محمدرضا زینلی در ۲ طبقه به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و صرف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

همچنین فاز اول ساختمان موزه آفرینش بهاباد در زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع، مساحت ۲۰ هزار مترمربع و صرف ۴۰۰ میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی دبیرستان دخترانه میلاد در مساحت ۹۵۰ مترمربع و صرف ۱۰ میلیارد ریال، پروژه تامین روشنایی بلوار احمد آباد به کریم آباد از توابع بخش مرکزی در متراژ ۲۲۰۰ متر شبکه روشنائی و با صرف ۵۰ میلیارد ریال، نصب دو دستگاه ترانس ۲۵ کیلوولت، ۱۶۹ اصله پایه فلزی و ۱۳۸ عدد چراغ افتتاح شد.

میدان جهاد کریم آباد و باند دوم جاده کریم آباد به علی آباد در محور بهاباد به چادرملو به طول سه کیلومتر و صرف ۲۵۰ میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت معابر بهسازی و توسعه پارک‌ها و جاده سلامت با صرف ۴۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرحهاست.

مرکز شهرستان بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha