پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه جاده‌های دزفول اختصاص یافت

دزفول-ایرنا- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای مرمت، بهسازی و توسعه جاده‌های دزفول اختصاص یافته که امید است با صرف این اعتبارات به نقطه مطلوبی در این حوزه دست یابیم.

به گزارش ایرنا، عباس پاپی‌زاده روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در روستای بن‌جعفر دزفول بیان کرد: جاده به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان دزفول مطرح است که امیدواریم تا پایان چهار سال آینده رتبه فعلی دزفول در حوزه جاده در خوزستان ارتقا یابد.
وی افزود: کل اعتبار سال گذشته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول ۲۴۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری انجام شده طی ماه‌های اخیر با همکاری فرماندار ویژه دزفول تاکنون یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی و دزفول اختصاص یافت.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی ورودی‌های شهر دزفول خبر داد و گفت: تعریض جاده بن‌جعفر یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم دزفول است که مسوولان خدمتگزار تعهد اخلاقی دارند تعریض آن را در اولویت قرار دهند.

پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه جاده‌های دزفول اختصاص یافت
نماینده مردم دزفول در مجلس شورایاسلامی اظهارکرد: تعریض جاده دزفول به شوشتر نیز یکی از دغدغه‌های مردم است که سه هزار میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته و در مرحله مناقصه است.

پاپی‌زاده از خانواده محمدی خباز که برای ساخت درمانگاه بن‌جعفر تلاش کردند نیز قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha