فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: همراهی مردم با دولت جدید باعث رفع مشکلات می شود +فیلم

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید براینکه مردم باید با دولت چهاردهم همکاری لازم را انجام دهند تا کار دولت به بهترین نحو برای حل مشکلات پیش برود گفت : در مقابل مسئولین نیز جایگاه خود را نه برای حاکمیت و قدرت، بلکه جایگاهی برای خدمت بدانند و شهدا را الگو قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان محمد ولی زاده روز پنجشنبه، در مراسم معارفه سرهنگ یدالله سلیمانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اظهار داشت: کشور ما به قدرت و نفوذی دست یافته است که باعث ثبات امنیت شده است و اگر واقعه ای همچون شهادت شهید رئیسی در کشوری دیگر اتفاق می افتاد منجر به مشکلاتی می شد اما در کشور ما بدون هیچ مشکل و خللی، دولت جدید با بیشترین اتحاد و حضور مردم مستقر شد.

در اردوگاه شهید غلامی سپاه اسلامشهر آیین معارفه سرهنگ یدالله سلیمانی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) اسلامشهر با حضور سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران، محمد سراج نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین سنجری امام جمعه چهاردانگه، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر، مسئولین سپاه ،دادستان اسلامشهر،  حسین حبیبی فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و سایر مسئولین  برگزار شد.

پیش از این سرهنگ پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر بود. 

سردار ولی زاده ضمن اشاره به پیشرفت های کشور تصریح کرد: اقتدار امروز ما به واسطه ی خون شهدا و جان فشانی های خانواده ی ایشان است. روزهایی در دفاع مقدس وجود داشت که توان تامین سیم خاردار را نیز نداشتیم. اما امروزه به مدد تلاش جوانان برومند کشور، دارای پیشرفته ترین تجهیزات و عدوات هستیم. این مسئله مایه مباهات همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج کشور و نگرانی دشمنان است.

وی تصریح کرد: حزب الله یک کشور و دولت نمی باشد بلکه یک اجتماع از جهان اسلام برای خوار کردن دشمن است. حزب الله به وسیله ی موشک ها، تجهیزات، اعتماد و ایمانی که دارا است، توانست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را ناچیز شمارد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت سیدالشهدا تاکید کرد: خونخواهی مهمان عزیز کشورمان پابرجا است و در زمان مناسب، قطعا صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: پیاده روی اربعین نشانگر شکوه و اجتماع بی نظیر از قدرت برادران حشدالشعبی عراق و قدرت جهان اسلام است. اگر مروری از گذشته تا به امروز داشته باشیم، به شکل واضح خواهیم فهمید که دشمنان درحال زوال هستند. ما که ۱۸۰ سال گذشته، غارت زده ی دست دشمنان بودیم، امروز با قدرت و صلابت قدرت نمایی می کنیم.

سردار ولی زاده در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره) از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرد. بسیج یادآور رزمندگی و آمادگی است. همانگونه که بسیج در عرصه هایی همچون دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است، امروز نیز باید آمادگی صدرصدی جهت مقابله با هرگونه تعارض و مشکلات را داشته باشد.

سردار ولی زاده با یادآور شدن وظایف بسیج افزود: از دیگر وظایف بسیج امیدآفرینی و جهاد تبیین در مقابل جبهه ی گسترده ای است که سعی در مقابله با جوانان می کند. وظیفه ی ما معرفی دستاورد ها، ابعاد مثبت و ظرفیت های کشور به جوانان این مرز و بوم است.

در ادامه ی مراسم حجت الاسلام و المسلمین برقراری امام جمعه شهرستان گفت: سپاه، پاسدار حرم است و حرم جمهوری اسلامی ایران است. هر زمان نام دفاع و امنیت در میان باشد، نام سپاه در صدر می درخشد. مجموعه ی سپاه از ولایت و تربیت نیروهای انسانی در این مکتب دفاع می کند.

وی ضمن اشاره به توطئه های دشمنان افزود: ما باید به اموری بپردازیم که دست یافتن به آنان دشوار است. تلاش دشمن در جلوگیری از جوانی جمعیت است تا ایران تنها مصرف کننده باشد. ان‌شاءالله سپاه با ورود به این مسئله بتواند جلوی این توطئه هارا بگیرد.

برقراری خاطرنشان کرد: مسئولین نیز باید در صفوف نماز جمعه و جماعات حاضر باشند، زیرا جوانان در این صفوف تربیت خواهند شد. حلقه اتصال صالحین نماز جمعه است.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ ایلکا فرمانده سابق سپاه اسلامشهر افزود: امید است عملکرد سرهنگ یدالله سلیمانی رنگ و بوی عملکرد سردار شهید قاسم سلیمانی را بدهد.

در پایان مراسم با حضور سردار ولی زاده، نماینده مجلس، امام جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان، ضمن تقدیر از سرهنگ ایلکا حکم فرماندهی سرهنگ پاسدار سلیمانی از سوی سرتیپ سپاه غلامرضا سلیمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) اسلامشهر توسط سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام استان تهران اهدا شد. 

سرهنگ پاسدار یدالله سلیمانی که فرماندهی سپاه ناحیه بهارستان و فرماندهی تیپ امنیتی انصار سیدالشهدا (ع) استان تهران را در کارنامه خود دارد. 

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha