فرمانده سپاه روح الله: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در اوج اقتدار قرار دارد

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»  روز یکشنبه در آیین پنجمین یادواره گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج و مراسم پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز درگذشت سنگر ساز بی سنگر سردار حاج مهدی ورشابی در سالن امام خمینی(ره) سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، ایثار ایثارکران و خانواده شهدا به اوج قدرت و اقتدار در جهان دست یافته‌ است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: به میدان آمدن ایادی غرب با همه قدرت در هشت سال دفاع مقدس نشان از ترس دشمنان و اقتدار جمهوری اسلامی بود.

وی  یادآور شد: انقلاب اسلامی در چهل سال انقلاب به برکت خون شهدا با وجود همه مشکلات و توطئه‌های دشمنان استمرار پیدا کرد و امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار داشته و برای ادامه این مسیر باید به سیره شهدا توجه شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: جهادی که ملت ایران با روحیه بسیجی و هوشمندی کامل و با محوریت مساجد در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند، تحقق سطح استراتژیک بود.

وی ادامه داد: بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان با هدایت‌های ولایت فقیه موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهارداشت: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را با هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر جمع کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف بلند متحد ساخت.

سردار کریمی گفت: جمهوری اسلامی امروز در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک ابر قدرت بزرگ مطرح است.

وی افزود: امروز به برکت بصیرت انقلابی و حضور به موقع مردم، دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شکل گرفته و فرصتی بسیار مناسبی برای تحقق جهاد تمدنی ایجاد شده که باید به خوبی از آن استفاده کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این مهم تنها با تقویت جهاد تمدنی محقق می‌شود که مقدمه آن تشکیل دولت اسلامی و لازمه آن عملیاتی کردن فرامین امامین انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

سردار کریمی گفت: توسل به خداوند و اهل بیت(ع)، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و ولایتمداری تمام محدودیت‌ها و توطئه‌های دشمنان را به فرصت‌های بزرگ تبدیل کرده‌اند.

وی یادآور شد: بعد نظامی و ولایت پذیری از جمله ابعاد عملیات کربلای پنج است که رزمندگان در این امتحان بزرگ موفق عمل کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ولایت پذیری از جمله تاکیدات مهم شهید سلیمانی در زمان حیاتش بود و امروز رمز عبور از مشکلات کشور ولایت پذیری و ولایتمداری است که همه باید به این مسئله مهم توجه کنند.

سردار کریمی افزود: شهید سلیمانی با ظرفیت سازی جبهه مقاومت، بسیج مردمی را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی با کمک جوانان و مردم راه اندازی کرد.

در این آیین، شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس به صورت نمادین در سازمان جهاد کشاورزی تشییع و مراسم خاکسپاری این شهید والامقام روز جمعه در شهرستان ساوه انجام می‌شود.

استان مرکزی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید والامقام را برای دفاع از اسلام و قرآن اهدا کرده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha