فرماندار تفتان: خدمت رسانی به محرومان مورد توجه مسوولان دولت چهاردهم است

زاهدان - ایرنا - فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: دولت چهاردهم، نماد وفاق ملی بوده و در کنار اجرای طرح های نیمه تمام، خدمت رسانی به مناطق محروم، اجرای عدالت و توسعه همه جانبه منطقه را مورد توجه قرار داده است.

علیرضا شهنوازان روز پنجشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح های بسیاری در سطح شهرستان تفتان به‌ منظور رفاه مردم انجام شده که در هفته دولت شاهد افتتاح یا کلنگ‌ زنی گوشه‌ای از این خدمات بودیم.
وی بیان کرد: در هفته دولت استخر کشاورزی مشارکتی جهاد کشاورزی و بخشداری نازیل با کمک بنیاد حاسب افتتاح شد.
فرماندار تفتان بیان کرد: با توجه‌ به بحران آب موجود در تفتان، مخزن ۳۴ هزار لیتری امور عشایری شهرستان افتتاح شد.
وی ادامه داد: طرح هادی روستاهای بخش نازیل تفتان به میزان پنج هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار بیش از ۱۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی توسط بنیاد مسکن در هفته دولت افتتاح شد.
شهنوازان افزود: طرح هادی روستای ملک‌آباد نیز در این هفته در دهستان چاه احمد بخش نازیل به میزان مساحت ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.
وی اظهار کرد: افتتاح پروژه آبرسانی پایدار روستای ده ندام به همت آبفای شهرستان و ظرفیت خیری به بیش از 10 روستا و بیش از ۲۰۰ خانوار انجام شد.
فرماندار تفتان گفت: با کمک جهاد کشاورزی طرح تولیدی بوقلمون ۵۰۰ قطعه ای روستای شند بخش نازیل این شهرستان پس از تکمیل آن با اعتباری بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.
وی ادامه داد: بازسازی و احیای قنات روستا نوکجو دهستان چاه احمد به طول ۵۰۰ متر در بخش نازیل شهرستان با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha