عرب‌عامری: رقابت‌های ریکرو قابل پیش‌بینی نیست

پاریس- ایرنا-عضو تیم ملی پاراکمان ابراز امیدواری کرد در رقابت‌های حذفی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به نتیجه خوبی دست پیدا کند. هرچند او عنوان کرد در ماده ریکرو هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست‌.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمدرضا عرب عامری پس از پایان رقابت در مرحله مقدماتی رقابت‌های ریکرو که با کسب جایگاه پنجم همراه بود، اظهار داشت: در کوالی اول انتظار بیشتری از خودم داشتم اما کمی از نظر ذهنی به هم ریختم و به همین دلیل چند امتیاز از دست دادم.

وی ادامه داد: در کوالی دوم اما تا حد زیادی جبران کردم، در مجموع ۶۴۵ امتیاز گرفتم که فکر می‌کنم یک نمره هم‌ بالاتر از پارالمپیک توکیو است. در کل پنج، شش نفر در این مرحله رکورد پارالمپیک را زدند.

عرب عامری تصریح کرد: در مجموع در ریکرو خیلی نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، در این ماده تقریبا ۱۰ نفر اول شانس مدال هستند. اختلاف امتیاز خیلی کم است. خود من در مسابقات نخست در مرحله مقدماتی اول شدم اما در نهایت مدال نگرفتم و کسی که هشتم شده بود، مدال گرفت.

این ملی پوش پاراکماندار در پایان با تأکید بر سطح‌ بالای بازی‌های پارالمپیک عنوان کرد: سطح مسابقات خیلی بالا است، همین امروز ۶ نفر موفق به رکوردشکنی شدند و این خیلی بعید بود. با این حال تمام تلاشم را می کنم بهترین نتیجه را بگیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha