۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 5406
کد خبر: 85582725
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شمس‌آذر لقمه گلوگیری برای تیم‌های بزرگ لیگ است

۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبر: 85582725
شمس‌آذر لقمه گلوگیری برای تیم‌های بزرگ لیگ است

اراک - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: این تیم در فصل گذشته با عملکرد خوب خود لقمه گلوگیری برای تیم‌های بزرگ لیگ بود و تلاش می‌کنیم این روند در لیگ بیست و چهارم هم تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سپاهان اصفهان، افزود: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم سپاهان به هیچ عنوان با تیم ما قابل مقایسه نیست چرا که آنها هر نیازی داشته باشند از بازار خریداری می‌کنند اما ما بازیکن پرورش می‌دهیم و در بازار عرضه می‌کنیم تا بتوانیم ادامه حیات بدهیم.

وی ادامه داد: نوع فعالیت تیم‌های بزرگ در همه جای دنیا متفاوت است اما امید است در فوتبال کشور ما شرایطی برای تیم‌های شهرستانی و خصوصی مانند شمس‌آذر و آلومینیوم هم فراهم شود تا از امکانات حداقلی برخوردار باشند.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر بیان کرد: از نمایندگان هر استان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود پیگیری حقوق باشگاه‌های مظلوم شهرستانی باشند.

دقیقی اظهار کرد: مشکلی با اینکه تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، فولاد و سپاهان در بالاترین سطح فوتبال کشور بازی کنند و از همه امکانات برخوردار باشند نداریم اما تیم‌های شهرستانی هم باید از امکانات و حمایت‌های حداقلی برخوردار باشند.

وی بیان کرد: سپاهان از هر بازیکن با نوع بازی متفاوت در تمام پست‌ها برخوردار است اما بازیکنان ما هم دنبال اثبات توانمندی‌های خود هستند و امید است بتوانیم مقابل اصفهانی‌ها فوتبال قابل قبولی ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر ادامه داد: این تیم را در شرایط بحرانی تحویل گرفتم و با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات هم عرضه بسیار کم و در عین حال قیمت بازیکنان بسیار بالا بود چند بازیکن از لیگ‌های دسته پایین‌تر جذب کردیم اما با این وجود همه تلاشمان را برای موفقیت تیم بکار می‌گیریم.

تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین فردا(جمعه) در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در اراک به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha