اعتبارات امسال حوزه راه دزفول ۱۰ برابر سال گذشته است

دزفول - ایرنا - نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای افزایش اعتبارات این شهرستان گفت: اعتبارات امسال حوزه راه دزفول ۱۰ برابر سال گذشته است. 

به گزارش ایرنا عباس پاپی‌زاده عصر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های خدماتی عمرانی بخش سردشت در روستای حسین کلولی افزود: کل اعتبار حوزه راه شهرستان دزفول در سال گذشته ۲۴۰ میلیارد ریال بوده که امسال با پیگیری‌های انجام شده این میزان به ۲ هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی یکی از مسایل روستای حسین کلولی را لزوم اضافه شدن زمین مسکونی برای خانواده‌های نیازمند به زمین دانست و افزود: امید است تا یک سال آینده این مشکل برطرف و به مطالبه مردم پاسخ داده شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب آشامیدنی روستای حسین کلولی تا حد زیادی برطرف شده و امید است با حفر دومین چاه این مشکل در روستاهای حسین کلولی و مهاجرین به طور کامل برطرف شود.

وی افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در روستای حسین کلولی تامین اعتبار شده که به زودی عملیات اجرایی این مدرسه آغاز می‌شود.

اعتبارات امسال حوزه راه دزفول ۱۰ برابر سال گذشته است

انجام ۴۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت روستایی در هفت روستای بخش سردشت

بخشدار سردشت دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه خدمات رسانی به این بخش به دلیل وسعت و پراکندگی زیاد مشکل است، افزود: خدمات رسانی ادارات و مجموعه وزارت کشور به رغم وجود این مشکلات به صورت شبانه روزی در حال انجام بوده و گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شده است.

حبیب الله سوزنگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی گفت: با توجه به تخصیص قیر رایگان و آسفالت روستاهای این بخش بیش از ۹۰ درصد معابر روستای ماهور برنجی علیا از این محل آسفالت شده است.

وی افزود: در مجموع ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت روستایی در هفت روستای بخش سردشت انجام شده است.

سوزنگر احداث ساختمان دهیاری را یکی از زیرساخت‌های توسعه دانست و گفت: امید است با احداث آتش نشانی مشکلات این حوزه نیز برطرف شود.

وی با قدردانی از تلاش فرماندار ویژه دزفول در بخش سردشت و پیگیری برای رفع مشکلات این بخش افزود: تامین آب آشامیدنی یکی از مشکلات چندین ساله روستای حسین کلولی بود که با پیگیری فرماندار ویژه دزفول و آبفا برطرف شد.

وی ادامه داد: یک چاه آب دریایی به عمق ۲۰ متر با ۲۰۰ میلیارد ریال برای تامین آب حسین کلولی حفر شد.

به گزارش ایرنا عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی بخش سردشت دزفول عصر پنجشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت با حضور مسوولان شهرستان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی چهار طرح نیز آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha