خیبر به ذوب آهن باج نداد/لر تباران بازی باخته را به تساوی کشاندند

خرم‌آباد - ایرنا - دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم‌های فوتبال خیبر و ذوب‌آهن پنجشنبه شب در قالب دیدارهای هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با قضاوت بیژن حیدری داور وسط حمید نادری و هیوا بهمنی کمک داوران به مصاف یکدیگر رفتند.

حسن شوشتری در دقیقه ۴۳ نخستین گل این دیدار را برای ذوب آهن به ثمر رساند تا این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به سود تیم شهر اصفهان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم فشارهای بی امان خیبر ادامه داشت تا در دقیقه ۷۷ کوین بولی با ضربه سر موفق به گلزنی برای لرتباران شد تا نتیجه دیدار به تساوی کشانده شود.

باتیستا، محسن سفید چغایی، محسن طرهانی، حمیدرضا طاهرخانی ، علیرضا دغاغله ، عارف رستمی ، سینا خادم پور ، مهرداد قنبری ، آنتونی و کوین یاران رضا مهاجری در تیم خیبر در این دیدار بودند.

پارسا جعفری ،سید محمد قریشی، فریبرز گرامی، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی ، پدرام قاضی پور، حسن شوشتری، فردین یوسفی، محسن آذرباد، مجید علیاری و امید لطیفی یاران ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی به مصاف خیبر رفتند.

پیش از این قرار بود دیدار تیم های خیبر و ذوب‌آهن با سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شود اما به دلیل این که مراحل نصب دستگاه و نرم‌افزار آن کامل نشد بدون VAR برگزار شد.

از نکات قابل توجه این دیدار پوشش بازی با ۶ دوربین برای اولین بار در ورزشگاه تختی بود که از این تعداد ۲ دوربین برای خط‌های آفساید دو طرف زمین، ۲ دوربین پشت ۲ دروازه و ۲ دوربین نیز در جایگاه که یکی نمای لانگ (دورنما) و دیگری نمای مِدیوم (بسته‌) را به تصویر می‌کشند.

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر بیست و چهارم شهریور مهمان فولاد خوزستان و ذوب‌آهن بیست و سوم شهریور مهمان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

خیبر پیش از این دیدار با یک برد و یک باخت و دو گل زده و دو گل و کسب سه امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha