پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ رقابت نمایندگان ایران در ۷ رشته در روز دوم

تهران- ایرنا- نمایندگان کشورمان امروز در دومین روز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴، در رشته‌های تیر و کمان، تیراندازی، گلبال، والیبال نشسته،شنا، تکواندو و و دوومیدانی به مصاف حریفانشان می‌روند.

به گزارش ایرنا، امروز در دومین روز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، نمایندگان کشورمان در ۷ رشته به مصاف حریفانشان می‌روند.

در پارا تیر و کمان، فاطمه همتی در کامپوند انفرادی بانوان از ساعت ۱۰:۳۰ رقابتش را آغاز می‌کند. همتی در یک‌شانزدهم نهایی با قرعه استراحت روبرو شده و باید منتظر حریفش در مرحله یک‌هشتم بماند.

همچنین هادی نوری و علی سینا منشازاده، دو نماینده کشورمان در کامپوند انفرادی مردان، از ساعت ۱۷ مسابقه می‌دهند. منشازاده باید با حریفی از کانادا رقابت کند و نوری نیز به مصاف نماینده کشور ایتالیا خواهد رفت.

در رشته پاراتیراندازی، رقیه شجاعی از ساعت ۱۰:۳۰ و سید محمدرضا میرشفیعی از ساعت ۱۲:۴۵ رقابتشان را برگزار می‌کنند.

در پاراشنا، سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار از ساعت ۱۲:۲۴ مسابقه‌شان را آغاز می‌کنند.

دیگر نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز، سعید صادقیان‌پور است که در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم پاراتکواندو از ساعت ۱۱ روی شیاپ چانگ می‌رود.

امروز در والیبال نشسته، تیم کشورمان در اولین مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم اوکراین می‌رود و در گلبال هم تیم کشورمان از ساعت ۱۴:۴۵ مقابل فرانسه قرار می‌گیرد.

آخرین نمایندگان کشورمان در رقابت‌های امروز، حامد امیری، ظفر ذاکر و پرستو حبیبی هستند که در پارادوومیدانی از ساعت ۲۰:۳۰ در خط مسابقه قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha