رضایی: از ظرفیت تمامی بازیکنان مقابل اوکراین استفاده شد/ صالحی: نقطه آغاز خوبی بود

پاریس- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان معتقد است که در پیروزی برابر اوکراین در اولین دیدار رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴، از همه ظرفیت تیم استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از پیروزی تیم کشومان در برابر اوکراین در اولین دیدار پارالمپیک ۲۰۲۴، گفت: اولین بازی هر تیم خیلی سخت هست و ما توانستیم آن را مدیریت بکنیم.

وی در ادامه افزود: از همه ۱۲ بازیکن تیم استفاده کردیم و با وجود اینکه تنها یک ساعت پیش از بازی در سالن اصلی تمرین داشتیم بازی خوبی ارائه دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران خاطر نشان کرد: نمایش خوبی مقابل اوکراین داشتیم و آماده برگزاری دو دیدار باقی مانده مقابل برزیل و آلمان هستیم.

رضایی افزود: ما با ۶ نفر بازی را شروع کردیم و در گیم‌های دوم و سوم از همه بازیکنان استفاده شد تا ظرفیت آنها در یک مسابقه رسمی با سطح بالا سنجیده شود و در شرایط مختلف بتوانیم مشکلات احتمالی را مدیریت کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور تماشاچیان ایرانی در سالن گفت: خوشبختانه ما اینجا غریبه نیستیم و خوشحالم که هموطنان ما امروز نظاره‌گر این مسابقه بودند و از حمایت آنها تشکر می‌کنم.

رضایی: از ظرفیت تمامی بازیکنان مقابل اوکراین استفاده شد/ صالحی: نقطه آغاز خوبی بود

رمضان صالحی، ملی پوش تیم والیبال نشسته ایران نیز در پایان اولین دیدار ایران با اوکراین گفت: بازی خوبی مقابل تیم اوکراین داشتیم. به صورت معمول اولین بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و باید روی نکاتی که تمرین کرده‌ایم تمرکز کنیم تا در ادامه کار بتوانیم بهتر عمل کنیم.

وی افزود: شرایط در این بازی خوب پیش رفت و برای شروع ایده‌آل بودیم.

صالحی خاطرنشان کرد: امیدوارم این شرایط ادامه پیدا کند. ما بازی‌های سخت‌تری پیش‌رو داریم و این پیروزی نقطه آغاز خوبی برای تیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha