افتتاح یک مجتمع گردشگری توسط وزیر میراث فرهنگی در زاهدان

زاهدان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از افتتاح یک مجتمع گردشگری در زاهدان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، معاونان وی و استاندار این استان خبر داد. 

محمدهادی طهرانی‌مقدم روز جمعه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح گردشگری در سال ۱۳۹۹ موافقت اصولی خود با مساحت چهار هزار هکتار را گرفت که پنج هزار مترمربع زیربنا داشته و ۳۵ هزار مترمربع نیز محوطه سازی در آن انجام شده است.

وی افزود: ۳۵ هزار مترمربع محوطه سازی این مجموعه شامل پیست های موتور سواری و دوچرخه سواری، پارکینگ و فضای سبز است که در فضای زیربنایی نیز ۱۰ اتاق در قالب ۲۰ تخت پیش بینی شده که با حضور وزیر میراث فرهنگی معاونان وی، استاندار سیستان و بلوچستان و سایر مدیران و سرمایه گذار افتتاح و در اختیار مردم عزیز استان قرار گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: میزان سرمایه گذاری صرف شده برای این طرح گردشگری یک‌هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال است که جدا از آن، مسافت ۶ کیلومتری تسطیح، آسفالت و روشنایی جاده اصلی به فرعی نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha