فیلم| افتتاح ۸۱۷پروژه در استان تهران همزمان با هفته دولت

شهرری- ایرنا- معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار تهران از افتتاح ۸۱۷پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۱هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با ایام هفته دولت ۱۴۰۳ با حضور قدرت اله شفیقی معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری تهران، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین فرماندار، ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه، مدیران ادارات و دستگاه های استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه از ۲۸طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ری به ارزش ۱۳هزار میلیارد ریال بهر برداری شد.

فیلم| افتتاح ۸۱۷پروژه در استان تهران همزمان با هفته دولت

قدرت الله شفیقی در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته ی دولت بیش از ۸۱۷پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۱هزار میلیارد تومان در استان تهران افتتاح و به بهره برداری رسید و تمامی پروژه ها در مسیر اعتلای سطح رفاه شهروندان است و در مسیری می باشد که همواره مورد تاکید شهید رئیس جمهور بود و امیدواریم افتتاح پروژه ها باعث رضایتمندی عموم مردم گردد.

فیلم| افتتاح ۸۱۷پروژه در استان تهران همزمان با هفته دولت

مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان ری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علاوه بر افتتاح پروژه‌های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، گازرسانی و کشاورزی، تعدادی از کارخانجات زیر خط تولید رفته و با اشتغالزایی‌های تعریف شده به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی به افتتاح چندین پروژه فرهنگی، ورزشی و آبرسانی در کهریزک اشاره و عنوان کرد: این فضاها شامل چند پروژه ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی، فرهنگسرا و تصفیه پساب فاضلاب بوده و یک واحد تولیدی هواساز با ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰ نفر افتتاح شد.

فیلم| افتتاح ۸۱۷پروژه در استان تهران همزمان با هفته دولت

باب‌الحوائجی خاطرنشان کرد: پروژه‌های زیربنایی، عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های تولید، صنعت، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و طرح جامع نظارت تصویری شهری و روستایی در شهرستان ری به بهره برداری رسیده و علاوه بر آن، ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال آماده کلنگ‌زنی است.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha