برگزاری مانور امداد و نجات در دماوند با حضور طلاب استان تهران

دماوند- ایرنا- مانور امداد و نجات با حضور طلاب، روحانیون و مدیران حوزه‌های علمیه استان تهران به همت جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مانور ، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، حجت‌الاسلام اکبری مدیرکل حوزه های علمیه استان تهران مانور امدادونجات و با حضور طلاب و مدیران حوزه های علمیه در اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) شهرستان دماوند و همپنین شرکت ۷۰ نفر از عوامل امدادی و جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران شامل ۲ تیم واکنش سریع هلال احمر دماوند، ۵تیم آنست (سگ های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر ) ۲تیم اسکان اضطراری، ۳تیم سحر (سفیران حمایت روانی) برگزار گردید.

برگزاری مانور امداد و نجات در دماوند با حضور طلاب استان تهران

شاهین فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با حضور در این مراسم در جمع مدیران حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان امدادی خدمات‌رسان به مردم در خط مقدم امدادرسانی است که جا دارد از زحمات امدادگران و نجاتگران تشکر کرد.

وی افزود: تعامل جمعیت هلال احمر و حوزه‌های علمیه خوشبختانه روز به روز بهتر شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نکته بارز این تعاملات این است که در ۲۰سال گذشته جمعیت هلال احمر در حوادث کشوری و بین‌المللی همانند زلزله ترکیه و خصوصا در مباحث تربیتی و فرهنگی که به آن نیاز داریم اثرگذاری خود را نشان داده است.

برگزاری مانور امداد و نجات در دماوند با حضور طلاب استان تهران

سعید طاهری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جوانان هلال احمری در شهرستان دماوند در زمینه اجرای عملیات متعدد در حوزه‌های مختلف امدادونجات نیز بسیار فعال بوده و با برگزاری مانورهای مختلف آمادگی خود را محک زده است.

وی افزود: اعضای تیم واکنش سریع این شهرستان مهارت‌های امدادی خود را شامل صعود و فرود از ارتفاع ۱۵ متری، حمل مصدوم با بسکت و تیرول از طبقات فوقانی ساختمان را به نمایش گذاشتند و همچنین تیم‌های آنست حرکات نمایشی خود را به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های سحر و استقرار چادرهای دوستدار کودک به فعالیت پرداختند.

در پایان مانور عضو گیری ۸۰نفر از افراد حاضر و همکاری با واحد جوانان انجام شد.

شهرستان دماوند در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha