تروریسم تبدیل به ابزار اصلی استکبار برای تثبیت سلطه شده است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: امروزه تروریسم به یکی از ابزارهای اصلی نظام سلطه برای گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این روز یادآور جنایت کسانی است که در بستر حمایت‌های آمریکا و قدرت‌های غربی در آغازین روزهای شکل‌گیری نظام اسلامی چنین فاجعه‌ای را انجام دادند.

وی یادآور شد: امروزه تروریسم به یکی از ابزارهای اصلی نظام سلطه برای گسترش، تقویت، تحکیم، تثبیت سلطه و حاکمیت آنان در سراسر جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام رحیمی افزود: از شرم‏ آورترین اشکال حمایتی غرب از تروریسم، حمایت از تروریسم دولتی همچون رژیم کودک کش صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: هفته دولت هر سال فرصتی است تا خدمتگذاران نظام و مردم در هیات دولت به بیان اهداف و برنامه‌های آینده خود بپردازند و گزارش جامع از اقدامات خود به رهبر معظم انقلاب و مردم ارایه دهند و نیز فرصتی مناسب برای تقدیر و قدردانی مردم از خادمان دلسوز کشور است.

امام جمعه ساوه یادآور شد: بزرگداشت و برگزاری هفته دولت فرصت طلایی و مغتنمی برای سرعت بخشی به ایجاد دولت اسلامی بوده و مهم‏ترین شاخصه این دولت، مدیریت جهادی و انقلابی است.

وی گفت: مدیریت جهادی مترادف تلاش‏ بی‏‌وقفه، عاشقانه و تمام عیار در خدمت خالصانه به مردم مبتنی بر مبارزه انقلابی در عرصه‏‌های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با نیت الهی و توکل به خدا جهت نیل به اهداف والای جامعه و مردم و رفع موانع موجود است.

حجت الاسلام رحیمی خاطر نشان کرد: مدیریت جهادی با مصرف‏‌گرایی، اشرافی‌گری و رفاه‏‌طلبی، تبعیض و ترویج نظام طبقاتی فقیر و غنی، انحراف از مسیر آرمان‏گرایی دینی و ایمانی مغایر بوده و بلکه مدیریتی مشروط به مبارزه‏ بی‏امان با این مصداق ها است.

وی با اشاره به ایام جانگداز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بر الگوگیری از ائمه اطهار در زندگی شخصی و اجتماعی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha