۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85583071
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۲۱ طرح راهداری در شهرستان ارومیه به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- ۲۱طرح راهداری در حوزه شهرستان ارومیه افتتاح و لکه گیری و روکش آسفالت مسیر بند به سه راهی راژان در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی روز جمعه در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: در هفته دولت ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار بیش از ۵۴۱ میلیارد ریال در شهرستان ارومیه به بهره برداری رسید.

ایرج دست‌نشان اضافه کرد: تعمیرات اساسی پل گلستانه، پل های محور ارومیه _راژان، پل نازلو_ارنا محور ارومیه_نقده و بهسازی و آسفالت راه روستایی نرلر و رفع نقاط حادثه خیز دیرج دول، خیزسارالان، سلطان آباد، گردنه قوشچی، مراجول و محور ارومیه _تبریز از جمله این پروژه ها هستند.

۲۱ طرح راهداری در شهرستان ارومیه به بهره‌برداری رسید

وی ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت محور بند_راژان_زیوه، لکه گیری و روکش آسفالت محور ارومیه _مهاباد_لکه گیری و روکش آسفالت علی اباد دیزج تکیه، لکه گیری و روکش آسفالت محور سعید لو_ یاغمور علی_بابا گنجه_شور کند ,لگه گیری و روکش آسفالت هشتیان خان تختی و تعمیرات اساسی و روکش آسفالت محور راژان_چهارده شهید_زیوه و روکش آسفالت محور روستای حصار حاجیلار از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت سال‌جاری در سطح شهرستان ارومیه به بهره برداری می رسد.

دست نشان گفت: پروژه لکه گیری و ‌روکش آسفالت محمور بند-سه‌راهی راژان به طول ۱۰ کیلومتر در ۲ قطعه با هزینه کرد جمعا ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

دست‌نشان با اشاره به جزییات پروژه افزود: قطعه اول این پروژه کیلومتر ۱۶ الی ۱۹.۵ به طول ۳.۵ کیلومتر شامل اجرای لایه ریگلاژی و روکش است.

وی ادامه داد: قطعه دوم نیز کیلومتر ۳۳.۵ تا کیلومتر ۴۰ به طول ۶.۵ کیلومتر شامل اجرای لایه ریگلاژی و روکش است.

دست نشان با تاکید بر لزوم اجرای سیاست عدالت محوری افزود: با این افتتاح اهالی ۱۰۳ روستا با جمعیت ۸۰ هزار نفر و قسمتی از مترددین به شهرستان اشنویه و گردشگران ورزشی و طبیعت گرد از آن بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha