۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85583079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه دولت چهاردهم است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بوشهر گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، چراغ راهی برای دولت چهاردهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تأکید بر اهمیت صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی الهی و فرصتی از سوی است که باید به بهترین شکل ممکن، شکرانه آن را با خدت رسانی شایسته به مردم به جا آورد.

وی افزود: دولت چهاردهم باید با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و جهادی، ظرفیت‌های عظیم کشور را به فعلیت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: کارهای دولت باید مبتنی بر تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و حضور مستمر و موثر در میان مردم به‌عنوان اصل خدمت‌رسانی شایسته، در اولویت قرار گیرد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: دولت باید در انجام امور، اولویت‌محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد.

صفایی بوشهری هچنین با بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلوار اظهار کرد: روحیه مقاومت و دیانت در استان بوشهر نهادینه شده و باید برای تقویت روزافزون آن تلاش کرد.

وی همچنین از تلاش‌های نیروهای دانش‌بنیان پدافند هوایی جنوب در عرصه‌های رصد، رهگیری و انهدام تهدیدات علیه کشور تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید

فیلم / خطبه های نماز جمعه بوشهر

امام جمعه بوشهر: برون رفت از چالش اقتصادی نیازمند برنامه واقع بینانه است

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اهانت به قرآن کریم، تأکید کرد: اهانت صهیونیست‌ها به قرآن نشانه تقابل مستقیم با خداوند است و بدون شک به زودی پاسخ این اهانت‌ها دریافت می کند.

صفایی بوشهری همچنین از مسئولان استان بوشهر به ویژه استاندار، برای اجرای پروژه‌های متعدد در هفته دولت تشکر کرد و بر لزوم تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت آب و برق استان تاکید کرد.

وی افزود: مردم نیز باید با صرفه‌جویی در مصرف آب و برق همکاری کنند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

صفایی بوشهری با اشاره به تدوین سند تامین آب شرب استان اظهار کرد: در چند سال اخیر آب شیرین‌کن‌هایی در استان احداث شده که باید برای توسعه و احداث واحدهای جدید در این حوزه به طور ویژه تلاش شود.

وی در ادامه از تلاش‌های موکب‌داران در داخل و کشور عراق و همچنین میزبانی شایسته مردم این کشور از پیاده‌روی اربعین قدردانی کرد.

صفایی بوشهری همچنین سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) گرامی داشت و خواستار برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha