۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85576640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه بوشهر: معیشت و فرهنگ در اولویت امور دولت باشد

بوشهر-ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت چهاردهم ضمن توجه به معیشت مردم و فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی نسبت به احقاق حقوق مردم این استان هم اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: برای بزرگداشت هفته دولت برنامه‌های مهمی در بخش‌های مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم افزود: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، با هدایت‌ها و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در مدت ۱۰۰ روز انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش و امنیت برگزار و دولت چهاردهم شکل گرفت.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: حرکت کلی رو به رشد انقلاب اسلامی آن چیزی است که مقام معظم رهبری مدیریت می‌کنند و این دستاوردها همه به برکت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: چون عمر دولت کوتاه بود برخی کارها به نتیجه نرسید اما کارهای خوبی در سطح ملی و استانی آغاز شد و برخی به ثمر رسید.

جمالی افزود: در سطح ملی در زیرساخت‌های اقتصادی اقدامات مهمی در دولت سیزدهم انجام و در این زمینه هزاران کارخانه تعطیل و نیمه فعال احیا و وارد مدار تولید شد.

وی گفت: در دولت سیزدهم همچنین مناسبات و روابط خارجی عزتمندانه بر پایه مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم در استان بوشهر هم اقدامات مهمی در زیرساخت‌ها از جمله شتاب گرفتن طرح راه آهن بوشهر به شیراز، ساخت سدها، توجه به بزرگراه بوشهر - شیراز و در دیگر عرصه‌ها طرح‌های مهمی انجام شده است.

جمالی افزود: در هر شهرستان استان بوشهر باید صنایع پایین دستی ایجاد شود زیرا این مهم زمینه حل مشکل اشتغال و سرمایه‌گذاری در هر منطقه را برطرف می‌کند.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی حماسه پیاده‌روی در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام را نماد اقتدار و عزت جهان اسلام نام برد.

جمالی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان برنامه‌های لازم تدوین شده است، گفت: پیاده‌روی دلدادگان اربعین در همه نقاط استان بوشهر در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha