۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 2862
کد خبر: 85583086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قم: دولتمردان باید مراقب نفوذی‌ها و خراب کارها باشند 

قم- ایرنا - امام جمعه قم با گرامیداشت هفته دولت و سال‌روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط گروهک تروریستی منافقین در هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ گفت: ما نسبت به نفوذی‌های شیطان صفت و خراب‌کاری‌های سخت و نرم آنها هشدار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: منافقان اساسا با خدا، اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، مردم و شهیدان برخوردی خصمانه دارند و به این‌ها نمی‌شود اعتماد کرد.

خطیب جمعه قم همچنین دهم شهریورماه سال‌روز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) را مورد اشاره قرار داد و افزود: از همه خدمتگزاران در این قرارگاه مهم و ضروری تشکر داریم.

آیت‌الله سعیدی در بخشی از سخنان با بیان این نکته که از پیروان اهل‌بیت که در ۲ ماه محرم و صفر برای اقامه عزای حضرت امام حسین‌(ع) مجاهدانه و مخلصانه عزاداری نموده، و سخاوتمندانه با برپایی موکب‌های فراوان از عزاداران و زائران حسینی پذیرایی کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم بیان داشت: با برپایی و توسعه روضه‌های خانگی همچنان این مراسم‌ها را حفظ، و در این روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با ایام سوگواری رحلت جان‌سوز پیامبر اسلام (ص) نیز است، از معارف و احکام و هدف‌های بلند اهل‌بیت و انقلاب اسلامی یاد کنید.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) در ادامه با تاکید بر محافظت از فرزندان و خانواده‌ها که به روش‌های گوناگون در برابر آماج هجمه‌های دشمنان قرار دارند بیان کرد: با رعایت عفاف و حجاب و توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، زمینه‌ساز ظهور و حکومت جهانی مهدی موعود(عج) باشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha