۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85583105
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دسترنج شالیکاران گیلان نیازمند توجه ویژه مسئولان است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت با بیان اینکه محصول برنج با رنج و زحمت به دست می‌آید، گفت: امروز دسترنج شالکیکاران نیازمند توجه مسئولان است زیرا محصولی که با این رنج و زحمت تولید می شود روی دست کشاورز می ماند و به قیمت تمام شده فروش نمی رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: محصول برنج کشاورزان گیلان باید مورد توجه جدی مسئولان مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی باشد و از وزیر جهاد کشاورزی انتظار است به این موضوع با توجه به گستردگی امر و اهمیت آن ویژه بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به نشست اخیر مقام معظم رهبری با رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت چهاردهم افزود: مسئولان بدانند که مردم طلب کننده بوده و نماز جمعه نیز جایگاهی برای مطالبه‌گری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از دولت است.

خطیب جمعه رشت بیان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای دولت چهاردهم معنا و مفهوم ویژه ای دارد و از سرسوز، وسعت نگاه ایشان به مباحث اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در این دیدار به حضور در میان مردم تاکید کردند، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در میان مردم مناطق دور و نزدیک حضور می‌یافت؛ درد و دل مردم را می‌شنید و برای رفع مشکلات تلاش می‌کرد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به بخش های دیگری از سخنان رهبر انقلاب از جمله موضوعات حکمرانی خردمندانه، انتخاب همکاران مومن و پرانگیزه، اولویت‌های استانی و فضای مجازی عنوان کرد: فضای مجازی از نعمت هاست اما باید قانونمند شود؛ این فضا هنوز آنطور که باید در تراز نظام اجتماعی ما نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایت رژیم کودک کش اسرائیل بیان کرد: این رژیم جنایتکار در ۱۱ ماه گذشته ۷۰ هزار تن بمب بر سر مردم غزه آوار کرد که ۵۰ هزار تن را آمریکایی‌ها به اسرائیل داده‌اند.

آیت الله فلاحتی در بخشی دیگر از خطبه ها با بیان اینکه کشور از ظرفیت نخبگانی ارزشمندی برخوردار است، اظهار کرد: کسب رتبه نخست جهانی و پنج مدال طلا در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم افتخاری برای کشور جمهوری اسلامی در کنار سایر موفقیت هاست.

امام جمعه رشت با تشریح مناسبت‌های پیش رو با اشاره به نهم شهریور روز تکریم اسرا و مفقودان گفت : اسرا و مفقودان جزو قرائن معنوی انقلاب اسلامی هستند و باید ارج نهاده شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha